Sorry voor de vingertjes van Kathleen ; heb er nog enkele waar vingertjes wel op staan maar vind deze desondanks de betere !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In mijn netten gevangen...
Collapse
X
-
-
Re: In mijn netten gevangen...
Kritiek is altijd mogelijk, de vingertjes...och ja, maar voor de rest een mooie foto.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar maak eens een reeks van Katleen, zonder afbreuk te doen aan haar vriendin (zus?)
Jammer dat Tongeren zo ver is voor mij anders zou ik de vraag durven stellen of ze voor mij ook een wou poseren.
proficiat in elk geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar maak eens een reeks van Katleen, zonder afbreuk te doen aan haar vriendin (zus?)
Jammer dat Tongeren zo ver is voor mij anders zou ik de vraag durven stellen of ze voor mij ook een wou poseren.
proficiat in elk geval
By the way de meisjes zijn niet van Tongeren maar komen uit de Antwerpse Kempen (waar al het schoon volk zit )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtBy the way de meisjes zijn niet van Tongeren maar komen uit de Antwerpse Kempen (waar al het schoon volk zit )
Enfin, mooie foto vind ik, idd vingerkes mss, maar heb daar geen last van, maar kan het dat je hebt ingeflitst ?
Ik zie precies (op mijn gecalibreerd scherm) Kathleen haar middelste tand blinken
Vraagske nog, is dat de speeltuin in Bokrijk ?
gr
LucLast edited by Lucky Luc; 4 augustus 2007, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk berichtKomt Tommeke Boonen ook niet vandaar
Enfin, mooie foto vind ik, idd vingerkes mss, maar heb daar geen last van, maar kan het dat je hebt ingeflitst ?
Ik zie precies (op mijn gecalibreerd scherm) Kathleen haar middelste tand blinken
Vraagske nog, is dat de speeltuin in Bokrijk ?
gr
Luc
Opnames waren aan het Zilvermeer in Mol
Greetz, Noel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtIs inderdaad beetje bijgeflitst ; sta soms zelfs verstomd wat een verschil zou 'n flitsertje zelfs op afstanden van meer dan 10m buiten nog kan betekenen. Heb dat glanzen ook gemerkt maar had geen zin om eraan te prutsen (soms van de luie kant lol)
Opnames waren aan het Zilvermeer in Mol
Greetz, Noel
Luie kant ken ik ook alles van
Mooi daar denk ik, moet er ook eens naar toe gaan
grtz
Luc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk berichtMet externe flitsertje of van toestel ?
Luie kant ken ik ook alles van
Mooi daar denk ik, moet er ook eens naar toe gaan
grtz
Luc
Zilvermeer is mooi maar hou er wel rekening mee dat je daar hele vervelende bende "gastkes" kunt tegen komen die een shoot redelijk kunnen verzieken.
Je staat daar dan met 1 of meerdere modelletjes, een 3 nullen euro toestel rond je nek en eigenlijk ben je dan redelijk machteloos.
In het gunstigste geval kan je dan een grote bek ertegen opzetten (zoals ik deed) en hopen dat je het niet op je gezicht krijgt lol
Comment
-
leuke snapshot niks speciaals echter
Glenn
Comment
-
Ik word er een beeke tuureluurs van, van al die draden, kettingen...zo druk dat het niet te doen is.
Hand is de vingers afgesneden, en de scherpte ligt niet in de ogen..
Comment
-
Comment