Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen en model

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mensen en model

Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
    mij valt direct de zeer slechte ergonomische houding van die fotograaf op!
    Hij kan blijkbaar niet anders:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
      mij valt direct de zeer slechte ergonomische houding van die fotograaf op!
      Ongewoon misschien, maar wel redelijk stabiel. Hij gebruikt zijn ganse lichaam om evenwicht te brengen. Hij is bovendien redelijk soepel gebouwd.
      Benen gespreid, knieën licht gebogen, bovenlichaam naar voor, kont naar achter... allemaal in balans en... hij houdt dezelfde positie van de camera voor zijn oog.

Alleen raar dat hij zijn zonnebril niet afzet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Ongewoon misschien, maar wel redelijk stabiel. Hij gebruikt zijn ganse lichaam om evenwicht te brengen. Hij is bovendien redelijk soepel gebouwd.
        Benen gespreid, knieën licht gebogen, bovenlichaam naar voor, kont naar achter... allemaal in balans en... hij houdt dezelfde positie van de camera voor zijn oog.
        Maar hij kijkt wel steeds onder een hoek van 45 graden door de zoeker. Dat lijkt me niet ideaal, maar misschien kun je daar aan wennen.

Ik vraag me trouwens af welk merk dat is. Kan het niet thuisbrengen en verder vergroten van de foto levert geen duidelijker plaatje op.

Comment

Ik heb zo'n vermoeden dat de fotograaf een zonnebril draagt.
          Zou hij die aanhouden om overbelichting te voorkomen?
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
            Ik heb zo'n vermoeden dat de fotograaf een zonnebril draagt.
            Zou hij die aanhouden om overbelichting te voorkomen?
            Dat is voor de lensflare die in zijn ogen schijnt (hij gebruikt namelijk geen zonnekap op zijn lens)
            Tekst op toestel lijkt op Sigma.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Leuk om dit met ons te delen Leonidas! (en je stond duidelijk op de pier)
              Groetjes, Damiaan.
              Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Working...
              X