Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

devil

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• devil

ruud

Re: devil

Maar die staat er knap op!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

thanxxx
      ruud

Comment

Laag standpunt is goed gekozen, klein minpuntje je mist Devil zijn aandacht.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Net als de vorige keer hier, je hebt kleurzweem in overtal. Verder leuk standpunt. Vergelijk het met deze van u en je zal het zelf zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Net als de vorige keer hier, je hebt kleurzweem in overtal. Verder leuk standpunt. Vergelijk het met deze van u en je zal het zelf zien
            ok en wat kan ik aan de kleurzweem doen graag tips
            ruud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruud Bekijk bericht
              ok en wat kan ik aan de kleurzweem doen graag tips
              ruud
              Heb hem even binnengehaald ruud, ik antwoord zo direct met een voorbeeld.. Welk programma gebruik je?

Comment

photoshop en dan doe ik schaduwen/hooglichten
                ruud

Comment

Heb hem even binnengehaald ruud, ik antwoord zo direct met een voorbeeld.. Welk programma gebruik je?
                  Ok Ruud, het is vrij lastig om te omschrijven wat ik heb gedaan met jouw foto en de kleurzweem(perfectie kan alleen vanuit het origineel) voor een groot deel heb verwijderd. Ik zag in je foto dat het groen in de luminatie iets te fel opgetrokken was en daardoor zit er nog wat blauw in de aangepaste foto, en dit is enkel in het origineel goed te krijgen natuurlijk. Bekijk dit filmje eens, laat het even op je inwerken, bekijk het later weer, en nog een keer en ga dan pas aan de slag. Je zal merken dat je dan de handelingen ook in een ander programma makkelijker kunt uitvoeren Ik werk tegenwoordig volledig op gevoel. Let op met de schuivertjes want voor je het weet ga je tever. Kijk even naar de kleur van je hond nu in huis en kijk dan naar mijn beperkte aangepaste foto
                  Last edited by Guest4; 4 november 2014, 21:27.

Comment

Ok Ruud, het is vrij lastig om te omschrijven wat ik heb gedaan met jouw foto en de kleurzweem voor een groot deel heb verwijderd. Ik zag in je foto dat het groen in de luminatie iets te fel opgetrokken was en daardoor zit er nog wat blauw in de aangepaste foto, en dit is enkel in het origineel goed te krijgen natuurlijk. Bekijk dit filmje eens, laat het even op je inwerken, bekijk het later weer, en nog een keer en ga dan pas aan de slag. Je zal merken dat je dan de handelingen ook in een ander programma makkelijker kunt uitvoeren Ik werk tegenwoordig volledig op gevoel. Let op met de schuivertjes want voor je het weet ga je tever. Kijk even naar de kleur van je hond nu in huis en kijk dan naar mijn beperkte aangepaste foto
                    thanxx hier leer ik echt wat van bedankt
                    ruud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruud Bekijk bericht
                      thanxx hier leer ik echt wat van bedankt
                      ruud
                      Graag gedaan, altijd blij als ik iemand kan helpen...

Comment

Leerrijk filmpje. In PSP nog geen echt goede oplossing voor gevonden. Er is veel meer voor PS te vinden op het net dan voor PSP.
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
                        X