Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vianden anno 1977 analoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vianden anno 1977 analoog

Vandaag exact 40 jaar geleden kreeg ik op mijn verjaardag mijn eerste spiegelreflexcamera. In 1977 maakte ik in Vianden als opdracht 'avondfotografie' een van mijn eerste nachtopnamen. Mijn vader deed de ontwikkeling(ik was daar niet zo goed in) en eigenlijk was de foto totaal mislukt bij het ontwikkelen. Ik heb deze foto dus ook nooit ingeleverd als werk op school. Je weet hoe het gaat met nostalgische terugblikken en ik vond hem in mijn dia-box gisteren terug. Met de huidige technieken toch nog wat glans meegegeven en de fouten in de foto nog wat meer geaccentueerd. En zie.. Ik had deze foto misschien wel 30 jaar niet meer bekeken... en nu vind ik het wel iets hebben. Ik stond toen al op statief met camera hoor

Last edited by Guest4; 4 november 2014, 13:20.

Re: Vianden anno 1977 analoog

stil bij de reacties!? Alhoewel geen technische ... maar gevoelsmatig vind ik deze wel bijzonder, en mooi (her)be-werkt!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      [CENTER]Vandaag exact 40 jaar geleden kreeg ik op mijn verjaardag mijn eerste spiegelreflexcamera.
      aha, dan ben je dus jarig
      Gefeliciteerd
      Foto zelf lijkt me vooral dierbaar om te koesteren als herinnering.
      https://www.facebook.com/devrieset/

Comment

Proficiat met de verjaardag. Wat de foto betreft, kan voor abstract doorgaan. De herinnering aan de leuke momenten met je vader zal deze foto zeker levendig houden.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
        X