ruud
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
devil
Collapse
X
-
-
Re: devil
Net als de vorige keer hier, je hebt kleurzweem in overtal. Verder leuk standpunt. Vergelijk het met deze van u en je zal het zelf zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtNet als de vorige keer hier, je hebt kleurzweem in overtal. Verder leuk standpunt. Vergelijk het met deze van u en je zal het zelf zien
ruud
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruud Bekijk berichtok en wat kan ik aan de kleurzweem doen graag tips
ruud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtHeb hem even binnengehaald ruud, ik antwoord zo direct met een voorbeeld.. Welk programma gebruik je?Last edited by Guest4; 4 november 2014, 21:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtOk Ruud, het is vrij lastig om te omschrijven wat ik heb gedaan met jouw foto en de kleurzweem voor een groot deel heb verwijderd. Ik zag in je foto dat het groen in de luminatie iets te fel opgetrokken was en daardoor zit er nog wat blauw in de aangepaste foto, en dit is enkel in het origineel goed te krijgen natuurlijk. Bekijk dit filmje eens, laat het even op je inwerken, bekijk het later weer, en nog een keer en ga dan pas aan de slag. Je zal merken dat je dan de handelingen ook in een ander programma makkelijker kunt uitvoeren Ik werk tegenwoordig volledig op gevoel. Let op met de schuivertjes want voor je het weet ga je tever. Kijk even naar de kleur van je hond nu in huis en kijk dan naar mijn beperkte aangepaste foto
ruud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruud Bekijk berichtthanxx hier leer ik echt wat van bedankt
ruud
Comment
-
Comment