Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb hem even binnengehaald ruud, ik antwoord zo direct met een voorbeeld.. Welk programma gebruik je?
Ok Ruud, het is vrij lastig om te omschrijven wat ik heb gedaan met jouw foto en de kleurzweem(perfectie kan alleen vanuit het origineel) voor een groot deel heb verwijderd. Ik zag in je foto dat het groen in de luminatie iets te fel opgetrokken was en daardoor zit er nog wat blauw in de aangepaste foto, en dit is enkel in het origineel goed te krijgen natuurlijk. Bekijk dit filmje eens, laat het even op je inwerken, bekijk het later weer, en nog een keer en ga dan pas aan de slag. Je zal merken dat je dan de handelingen ook in een ander programma makkelijker kunt uitvoeren Ik werk tegenwoordig volledig op gevoel. Let op met de schuivertjes want voor je het weet ga je tever. Kijk even naar de kleur van je hond nu in huis en kijk dan naar mijn beperkte aangepaste foto
Ok Ruud, het is vrij lastig om te omschrijven wat ik heb gedaan met jouw foto en de kleurzweem voor een groot deel heb verwijderd. Ik zag in je foto dat het groen in de luminatie iets te fel opgetrokken was en daardoor zit er nog wat blauw in de aangepaste foto, en dit is enkel in het origineel goed te krijgen natuurlijk. Bekijk dit filmje eens, laat het even op je inwerken, bekijk het later weer, en nog een keer en ga dan pas aan de slag. Je zal merken dat je dan de handelingen ook in een ander programma makkelijker kunt uitvoeren Ik werk tegenwoordig volledig op gevoel. Let op met de schuivertjes want voor je het weet ga je tever. Kijk even naar de kleur van je hond nu in huis en kijk dan naar mijn beperkte aangepaste foto
Comment