Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Martine was er niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Martine was er niet

gefeliciteerd met jouw hof
    eos 600 d
    lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Dikke proficiat met je HOF!!!

Comment

Heel mooi gedaan Deka! Knape omzetting, knappe compo, knap... Kortom, gewoon KNAP voor mij
        Ook de versie van Marc (Brombeer) is mooi gedaan. Misschien nog iets sterker als het origineel. Maar voor jou zal het inderdaad wennen zijn, zo is hiet niet meer 'jouw foto' om het zo te zeggen.
        Proficiat met je HOF!

Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

Comment

Deka, proficiat met de HOF.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Deka,

ook van mij een dikke proficiat met je welverdiende HOF...

Zie je...moest de fiets toch niet verder zijn hé

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Proficiat met de HOF !
              Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Deze zat echt wel bij mijn favorieten van de afgelopen week.
                Een sprintje richting HOF.
                Dik verdiend proficiat

Comment

Heel knappe foto! Door zwart wit te kiezen maak je de foto net iets meer hebben!

Comment

Proficiat met je HOF, maar…
                    met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
                    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Proficiat met je HOF, Deka!
                      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Proficiat! Recht de HOF in gefietst, ook zonder Martine .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                          't Is niet de eerste foto die vanuit de beginnershoek rechtstreeks in de HOF vliegt !!
                          Je ziet dat ik gelijk had !
                          Proficiat.

Comment

Een " HOF " aan de zee.
                            Wat wil je nog meer. Dikke proficiat.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                              met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
                              Het begint al bij de titel, bij het einde van het seizoen, als Martine er niet meer is, dat
                              weemoedige en toch zo sfeervolle. Dat is op een mooie manier vastgelegd. Gewoon een
                              sterk beeld dus.
                              Proficiat met uw HOF.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                                Als je een tijdje de HOF volgt dat zijn hun keuzes nogal voorspelbaar. Dat is nu eenmaal het werk van een "jury", die ontwikkelen op termijn hun eigen smaak. In normale omstandigheden (zoals bijvoorbeeld de OVU, de Oost-Vlaamse Unie van amateurfotografen) zijn beraadslagingen van een jury openbaar. Op dit forum hier is dat niet zo, zou nogal moeilijk zijn. Maar over het algemeen zijn er toch best wat raakpunten. Vertelt de foto een verhaal ? Is de foto technisch in orde ttz. scherpte, kleur etc. etc.. Originaliteit van het onderwerp. Een zaak is echter toch heel belangrijk, regelmatig moet een jury vervangen worden door andere leden om te vermijden dat het steeds dezelfde soort foto's zijn die wekelijks terugkeren. Ik lees hier zelfs deze ochtend in de krant dat Peter GOOSSENS niet meer in de jury zit van Mijn Restaurant. Het is een beslissing van hemzelf. Hij zal wel weten waarom. Een Meester laat zich niet gauw vangen door routine.
                                Kan iemand mij bevestigen of de juryleden van de HOF allen van dezelfde streek zijn. Ik meen hier ooit ergens te hebben gelezen dat die elke maandag samen komen. Het kan zijn dat ik verkeerd ben, sorry.
                                Nogmaals : deze foto hier vind ik persoonlijk een terechte HOF nominatie.
                                Last edited by Grupello; 5 april 2011, 09:34.

Comment

Working...
                                X