Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi gedaan Deka! Knape omzetting, knappe compo, knap... Kortom, gewoon KNAP voor mij
Ook de versie van Marc (Brombeer) is mooi gedaan. Misschien nog iets sterker als het origineel. Maar voor jou zal het inderdaad wennen zijn, zo is hiet niet meer 'jouw foto' om het zo te zeggen.
Proficiat met je HOF!
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Proficiat met je HOF, maar…
met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
Het begint al bij de titel, bij het einde van het seizoen, als Martine er niet meer is, dat
weemoedige en toch zo sfeervolle. Dat is op een mooie manier vastgelegd. Gewoon een
sterk beeld dus.
Proficiat met uw HOF.
Als je een tijdje de HOF volgt dat zijn hun keuzes nogal voorspelbaar. Dat is nu eenmaal het werk van een "jury", die ontwikkelen op termijn hun eigen smaak. In normale omstandigheden (zoals bijvoorbeeld de OVU, de Oost-Vlaamse Unie van amateurfotografen) zijn beraadslagingen van een jury openbaar. Op dit forum hier is dat niet zo, zou nogal moeilijk zijn. Maar over het algemeen zijn er toch best wat raakpunten. Vertelt de foto een verhaal ? Is de foto technisch in orde ttz. scherpte, kleur etc. etc.. Originaliteit van het onderwerp. Een zaak is echter toch heel belangrijk, regelmatig moet een jury vervangen worden door andere leden om te vermijden dat het steeds dezelfde soort foto's zijn die wekelijks terugkeren. Ik lees hier zelfs deze ochtend in de krant dat Peter GOOSSENS niet meer in de jury zit van Mijn Restaurant. Het is een beslissing van hemzelf. Hij zal wel weten waarom. Een Meester laat zich niet gauw vangen door routine.
Kan iemand mij bevestigen of de juryleden van de HOF allen van dezelfde streek zijn. Ik meen hier ooit ergens te hebben gelezen dat die elke maandag samen komen. Het kan zijn dat ik verkeerd ben, sorry.
Nogmaals : deze foto hier vind ik persoonlijk een terechte HOF nominatie.
Comment