Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Martine was er niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Martine was er niet

Proficiat DEKA
    Foto komt verdiend in HOF !
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

Comment

Deka,heel grote proficiat met je welverdiende Hof,veel grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Deka Proficiat met deze mooie en originele Hof foto
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

Comment

Frie01,Palac,NathalieH,TomM,Anaisje,Brombeer,Gilpe t71,delucce,andyvy,Nxke,Nelita,Boutje,Grupello,Hey lo,Doudeke,Pema,FrancineVersluys,Pimpeltje,

Allen bedankt voor de wensen omtrent de hof.
          Je hoort mij niet klagen, 't is leuk om eens in die hof rond te lopen.
          Maar ik besef heel goed dat er nog veel werk aan de winkel is. Hoe langer je met fotografie bezig bent, hoe meer ik ervaar dat het geen makkelijke discipline is. Maar we blijven verder doen om steeds maar te groeien in de fotografie.
          groeten,
          deka

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Deka,

ook van mij een dikke proficiat met je welverdiende HOF...

Zie je...moest de fiets toch niet verder zijn hé

Groetjes
          Marc
          Marc,
          Voor de hofleden was hij blijkbaar al ver genoeg gefietst

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
          Proficiat met je HOF, maar…
          met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
          Nxke,
          Niet iedereen deelt dezelfde smaak. En ik heb daar vast en zeker geen probleem mee hoor.En zoals je ook wel kunt zien, zijn er reacties op dit beeld, maar even goed ook geen reacties op dit beeld...Velen zullen hem bekeken hebben en misschien hetzelfde gedacht hebben als jij. Anderen dan weer niet. Wat een foto mooi maakt of net iets meer dan een andere, is niet in regeltjes en afspraken te vatten.Heb ooit een lezing bijgewoond waarbij het ging over " 36 dingen die een foto mooi maken "... Misschien voldeed deze hier voor de hofjury aan één van die 36 dingen ??? Wie zal het zeggen

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Een " HOF " aan de zee.
          Wat wil je nog meer. Dikke proficiat.
          Heylo,
          Veel tijd en mooi weer om van die hof aan zee te genieten, dat wil ik ...
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
          X