Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allen bedankt voor de wensen omtrent de hof.
Je hoort mij niet klagen, 't is leuk om eens in die hof rond te lopen.
Maar ik besef heel goed dat er nog veel werk aan de winkel is. Hoe langer je met fotografie bezig bent, hoe meer ik ervaar dat het geen makkelijke discipline is. Maar we blijven verder doen om steeds maar te groeien in de fotografie.
groeten,
deka
Proficiat met je HOF, maar…
met alle respect voor de maker van de foto en iedereen die hier zo enthousiast op reageert, maar kan iemand even uitleggen wat hier zo uitzonderlijk aan is want ik zie het niet!
Nxke,
Niet iedereen deelt dezelfde smaak. En ik heb daar vast en zeker geen probleem mee hoor.En zoals je ook wel kunt zien, zijn er reacties op dit beeld, maar even goed ook geen reacties op dit beeld...Velen zullen hem bekeken hebben en misschien hetzelfde gedacht hebben als jij. Anderen dan weer niet. Wat een foto mooi maakt of net iets meer dan een andere, is niet in regeltjes en afspraken te vatten.Heb ooit een lezing bijgewoond waarbij het ging over " 36 dingen die een foto mooi maken "... Misschien voldeed deze hier voor de hofjury aan één van die 36 dingen ??? Wie zal het zeggen
Comment