Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Martine was er niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Martine was er niet

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
    Heel knap!
    Ik had de fietser ook liever niet aan het ijsjeskraam zien plakken, maar ja, je hebt wellicht snel moeten schieten. Desondanks blijft het een prachtige foto!
    Ik volg Nelita. Knappe foto voor de rest
    Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Knap gedaan en heel goed gezien

grt. Ria

Comment

Knap met het bewegingseffect van de fietser

Comment

deka dit is denk ik wel de moiste die ik hier van u al ben tegen gekomen

jammer dat je geen secondje later hebt afgedrukt dan was de fieter op de juiste plaats

maar het is zo ook al een hele goeie, het statige van het kraampje en de beweging van de fieter en een al even mooie b&w omzetting.

moest het nog niet duidelijk zijn: i like it.

groetjes renske

Comment

Een heel dynamische foto... heel knap gedaan
            Jean Pierre.

Comment

Een pracht van een foto Deka,geheel volgens je eigen stijl,ben er weg van Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                jammer dat je geen secondje later hebt afgedrukt dan was de fieter op de juiste plaats
                Dat is op te lossen met PS.

Comment

Eddy007,Grupello,PEMA,saintlamber,Rosie,Saphi,Neli ta,Brombeer,Pimpeltje,Pixxel,Heylo,t.billy,Frie01, B33tle,riha,delucce,bleuspics,jpv,FrancineVersluys

Allen bedankt voor het mooie commentaar en de tips wat betreft de fietser ...
                  Heb andere exemplaren waar de fietser dan nog een stukje voor " Martine " komt en vind dan persoonlijk dat dit afbreuk doet aan " Martine ". De fietser iets later laten komen was misschien ook wel een optie, maar dan vreesde ik een beetje dat hij teveel tegen " het kader " zou oprijden. De ene fietser reed ook al wat vlugger of trager dan de andere ...

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                  Knap !!!!! als de fietser nu nog een meter verder of slechts een halve meter verder was gereden was de foto nog beter
                  Mag gerust in straatfotografie worden gepost.
                  Overstijgt het niveau van een beginnersfoto.
                  Grupello,
                  'k Zal toch misschien eens de stap moeten wagen ? Hoewel ik veel geleerd heb, besef ik en ondervind ik nog steeds dat er nog heel wat zaken zijn die ik niet kan of waar het misloopt. Ik beschouw me dus nog steeds als een " lerende " fotografe.
                  Enne wat je daar schreef over den hof, dat is wellicht nog niet aan mij besteed.

Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
                  Deze vind ik ook super
                  Is dit zonder Photoshop gedaan ? Is de fietser onscherp puur door de bewegingsonscherpte of heb je die wazigheid nog op een andere manier verkregen ?
                  PEMA,
                  Foto is gemaakt vanop statief en er is hier bewust gekozen om de fietser in onscherpte te krijgen. Ik werkte daarom met de eerder langere sluitertijd. Door het werken vanop statief was dit dus geen probleem.

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Maar goed dat Martine er niet was.
                  Foto zou nooit zo goed geweest zijn met die tent open.
                  Mooi gedaan
                  Heylo,
                  Had afgesproken met Martine dat ze die dag zou sluiten

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                  Dat is op te lossen met PS.
                  Grupello,
                  Kan je een tipje van de sluier oplichten hoe je de fietser via PS ietske verder krijgt ? Of is dit een vrij ingewikkelde zaak ?

Groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Deka,

1. fietser uitknippen en plakken als nieuwe afbeelding (met omgeving - zonder Martine haar zaak)
                    2. fiets op jouw foto wegclonen met stuk zee en kade van voor de fietser.
                    3. Uitgeknipte fietser inplakken op de plaats die je wil....

Hier zie je wat je er kan van maken. In dit geval is hij opgeslagen als *.PSD file en kan ik hem nog verder vooruit of terug dichter tegen het stalletje aanbrengen.

Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Sterk beeld!!

Comment

knap gedaan Marc, veel beter
                        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Mooi beeld... de zomer is nog maar net voorbij gefietst of alles is al verlaten. Het geeft
                          altijd een beetje een triest gevoel. Tegelijkertijd komt de plaats weer tot rust. Het is
                          mooi en geeft me stof tot nadenken... dus in de war geraken.

Comment

knap werk deka
                            en brombeer
                            eos 600 d
                            lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Floor, Doudeke,Palac,Brombeer,Frie01

Bedankt voor het kijken en het commentaar.
                              Brombeer : van harte bedankt voor de tijd die je nam om te werken aan deze foto.
                              Ik probeerde het, maar wellicht is dit voor jou een stuk eenvoudiger dan voor mij. Ik krijg hem niet zoals gewenst. Enfin, een klusje om eens te klaren op een dag dat ik niet weet wat gedaan Het wordt echter wel een andere foto en dat is voor mij eventjes wennen.

groeten,
                              deka
                              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

proficiat met uw HOF, dik verdiend
                                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                                X