Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orchidee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Orchidee

Wat denken jullie ervan?

Ben nog maar net begonnen met fotografie dus tips zijn altijd welkom.
    Nikon D5000 | 18-55mm f/3.5-5.6G VR - 55.200mm f/4-5.6G IF-ED VR

Re: Orchidee

vind hem heel mooi qua belichting, compositie is minder, waarschijnlijk iets mooier met meer effen donkere achtergrond
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Een goed begin, even letten op compositie en scherpte en 't komt in orde. Het wit lijkt mij een beetje te grijs.
      Jean Pierre.

Comment

Goh, je neemt natuurlijk al geen al te eenvoudig ding om mee te starten om te fotograferen...
        Ik weet niet wat met de kleuren gebeurd is ? Bewust de takken en stengels grijs gemaakt en de bloem dat wat kleur gegeven ? Voor mij doet dit het niet.
        Ook proberen om wat op de compo te letten. Nu heb je net een deel van de hoofdbloem er niet op. In sommige gevallen kan dit hoor, maar dan moet je ahw bewust aangeven dat dit je intentie was. Hier is het precies alsof je een beetje te nauw gekadreerd hebt. Zo ook voor de bovenste bloem in de bovenhoek.
        Nu, de orchidee loopt niet weg en je kan misschien nog eens opnieuw proberen ? Je kan ook altijd ergens een neutrale achtergrond proberen aan te brengen tussen de bloemen zodat je geen last hebt van storende andere bloemen of takken. Opletten natuurlijk voor de bloem op zich.
        groetjes,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
        X