Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Idd zalig.
Mijn voorkeur gaat uit naar 2.
De concentratie van zowel ruiter als paard, het schuimen is ook heel duidelijk te zien.
Alleen spijtig van die grijze wand links in beeld, maar je dat kan je spijtig genoeg niet kiezen.
Idd zalig.
Mijn voorkeur gaat uit naar 2.
De concentratie van zowel ruiter als paard, het schuimen is ook heel duidelijk te zien.
Alleen spijtig van die grijze wand links in beeld, maar je dat kan je spijtig genoeg niet kiezen.
Inderdaad, ik had wàt vrijheid, maar ook geen complete vrijheid. En die grijze wand is de muur van de inrijpiste. Links en rechts waren 2 gaten in het zwarte doek als in- en uitgang van de hoofdpiste.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
3 mooi, ruis valt gezin de omstandigheden toch goed mee. Tweede mooist qua cadrage vind ik.
Qua omstandigheden, en ook qua toestel. Ik had graag iets "snellere" foto's gemaakt, maar dan moest ik echt veel te hoog in de ISO gaan. 1.250 is echt wel hoog genoeg voor een ruisbak als de Mark II... Maar het budget voor een Mark IV is er niet. Moesten er zich mensen geroepen voelen om er mij ene te sponsoren, stuur maar een pm
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Heel raar Bart, je weet dat er veel ruis in zit en toch plaats foto's met ruis terwijl je de gezuiverden blijkbaar in petto hebt. Heel mooie opnames van dit evenement met alles daarrond en er aan, dit zijn reportages en dus behouden zoals ze zijn ! Spijtig van de oververscherping en de ruis
Heel raar Bart, je weet dat er veel ruis in zit en toch plaats foto's met ruis terwijl je de gezuiverden blijkbaar in petto hebt. Heel mooie opnames van dit evenement met alles daarrond en er aan, dit zijn reportages en dus behouden zoals ze zijn ! Spijtig van de oververscherping en de ruis
Ah neen, ik hou niks in petto. Ik ben een beetje aan 't uitvogelen wat ik kan doen om de kwaliteit te verbeteren. En hier zo nu en dan iets posten leek mij daarvoor geen slecht idee. Voor het ogenblik zit ik met schuivertjes te spelen tot er iets uitkomt wat een beetje toonbaar is, zonder echt te weten wat ik doe/deed. Al die nabewerking is voor mij echt chinees, m.a.w. ik snap er geen bal van.
In sc zonder en hier met ruis, komaan Bart het is toch hetzelfde toestel (hoop ik) ? En wat ik ook straf vind is dat je speelt met de schuivertjes zonder te weten hoe en waarom Kan me niet anders dan verbazen en mijn grootste bewondering uitdrukken voor jou In de huidige samenleving vragen ze dan : "wil je mijn vriend worden ?" Nogmaals, knappe resultaten neergezet
In sc zonder en hier met ruis, komaan Bart het is toch hetzelfde toestel (hoop ik) ? En wat ik ook straf vind is dat je speelt met de schuivertjes zonder te weten hoe en waarom Kan me niet anders dan verbazen en mijn grootste bewondering uitdrukken voor jou In de huidige samenleving vragen ze dan : "wil je mijn vriend worden ?" Nogmaals, knappe resultaten neergezet
Ik zal nog eens poging doen en als die lukt, dan plaats ik een update van de eerste 2 foto's.
Comment