Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horse Expo II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Horse Expo II

Nog een reeksje...
    Graag eerlijke mening, hoeft niet verbloemd te zijn.

*UPDATE

Last edited by Voltigeur; 11 maart 2011, 16:03. Reden: Aangepaste foto geplaatst na advies
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Horse Expo II

wat moet je hier nu op zeggen,gewoon zalig
    mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Idd zalig.
      Mijn voorkeur gaat uit naar 2.
      De concentratie van zowel ruiter als paard, het schuimen is ook heel duidelijk te zien.
      Alleen spijtig van die grijze wand links in beeld, maar je dat kan je spijtig genoeg niet kiezen.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
        Idd zalig.
        Mijn voorkeur gaat uit naar 2.
        De concentratie van zowel ruiter als paard, het schuimen is ook heel duidelijk te zien.
        Alleen spijtig van die grijze wand links in beeld, maar je dat kan je spijtig genoeg niet kiezen.
        Inderdaad, ik had wàt vrijheid, maar ook geen complete vrijheid. En die grijze wand is de muur van de inrijpiste. Links en rechts waren 2 gaten in het zwarte doek als in- en uitgang van de hoofdpiste.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Mooie scherpe foto's!

Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
            Mooie scherpe foto's!

Tom
            Dankje, maar ik zie persoonlijk nogal wat ruis. Ik denk dat het door de nabewerking komt, want deze is dan weer wel vrij scherp en ruisarm.

Comment

Ik vind ze heel mooi,alle drie ,maar vooral zijn twee en drie het boeiends,je hebt ook een mooie Dof vind ik Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Alle drie zijn ze mooi,
                maar de eerste vind ik prachtig
                grt Rosie
                GROETJES ROSIE
                Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

3 mooi, ruis valt gezin de omstandigheden toch goed mee. Tweede mooist qua cadrage vind ik.
                  Flickr

Comment

Zeer goed bezig, rekening houdend met moeilijke lichtomstandigheden.

greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                      3 mooi, ruis valt gezin de omstandigheden toch goed mee. Tweede mooist qua cadrage vind ik.
                      Qua omstandigheden, en ook qua toestel. Ik had graag iets "snellere" foto's gemaakt, maar dan moest ik echt veel te hoog in de ISO gaan. 1.250 is echt wel hoog genoeg voor een ruisbak als de Mark II... Maar het budget voor een Mark IV is er niet. Moesten er zich mensen geroepen voelen om er mij ene te sponsoren, stuur maar een pm

Comment

Heel raar Bart, je weet dat er veel ruis in zit en toch plaats foto's met ruis terwijl je de gezuiverden blijkbaar in petto hebt. Heel mooie opnames van dit evenement met alles daarrond en er aan, dit zijn reportages en dus behouden zoals ze zijn ! Spijtig van de oververscherping en de ruis
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R.
                          Heel raar Bart, je weet dat er veel ruis in zit en toch plaats foto's met ruis terwijl je de gezuiverden blijkbaar in petto hebt. Heel mooie opnames van dit evenement met alles daarrond en er aan, dit zijn reportages en dus behouden zoals ze zijn ! Spijtig van de oververscherping en de ruis
                          Ah neen, ik hou niks in petto. Ik ben een beetje aan 't uitvogelen wat ik kan doen om de kwaliteit te verbeteren. En hier zo nu en dan iets posten leek mij daarvoor geen slecht idee. Voor het ogenblik zit ik met schuivertjes te spelen tot er iets uitkomt wat een beetje toonbaar is, zonder echt te weten wat ik doe/deed. Al die nabewerking is voor mij echt chinees, m.a.w. ik snap er geen bal van.

Comment

In sc zonder en hier met ruis, komaan Bart het is toch hetzelfde toestel (hoop ik) ? En wat ik ook straf vind is dat je speelt met de schuivertjes zonder te weten hoe en waarom Kan me niet anders dan verbazen en mijn grootste bewondering uitdrukken voor jou In de huidige samenleving vragen ze dan : "wil je mijn vriend worden ?" Nogmaals, knappe resultaten neergezet
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              In sc zonder en hier met ruis, komaan Bart het is toch hetzelfde toestel (hoop ik) ? En wat ik ook straf vind is dat je speelt met de schuivertjes zonder te weten hoe en waarom Kan me niet anders dan verbazen en mijn grootste bewondering uitdrukken voor jou In de huidige samenleving vragen ze dan : "wil je mijn vriend worden ?" Nogmaals, knappe resultaten neergezet
                              Ik zal nog eens poging doen en als die lukt, dan plaats ik een update van de eerste 2 foto's.

Comment

Working...
                              X