Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Plaatwerker, dit is een zeer mooie karakterkop,ik had hem nog liever gezien,met iets meer bovenaan,niet dat hij er perse helemaal opmoet,maar nu is het een beetje krapjes tov het onderste gedeelte van de foto,en jammer van die buis rechts he.Anders was dit een topplaat voor mij geweest,misschien een iets andere crop overwegen? Ik zou dit zelf helemaal niet beter kunnen hoor,maar beoordelen is nu eenmaal gemakkelijker he Grtjes Francine
Prachtig!
Ik zou er niks bij doen bovenaan, dit benadrukt juist de ogen die de foto (dat is het toch rechts in beeld?) beoordelen, de concentratie er van.
Ik wou dat ik dit kon...
Is dit met natuurlijk licht gedaan? En mag ik aub je exif? Ik wil zo iets wel eens met Opa proberen ;-).
Oeps ik had helemaal niet door dat de man zo ingespannen naar een foto aan het kijken was(titel staat er nochthans ophe),het is dus geen echt portret,dat plaatst alles in een heel ander perspectief,Niets aan veranderen dan,heel mooi Grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Plaatwerker, dit is een zeer mooie karakterkop,ik had hem nog liever gezien,met iets meer bovenaan,niet dat hij er perse helemaal opmoet,maar nu is het een beetje krapjes tov het onderste gedeelte van de foto,en jammer van die buis rechts he.Anders was dit een topplaat voor mij geweest,misschien een iets andere crop overwegen? Ik zou dit zelf helemaal niet beter kunnen hoor,maar beoordelen is nu eenmaal gemakkelijker he Grtjes Francine
Ik heb alleen onder en links een klein beetje gecropt. De buis is de rand van de laptop
waarop hij mijn foto's zat te beoordelen.
Prachtig!
Ik zou er niks bij doen bovenaan, dit benadrukt juist de ogen die de foto (dat is het toch rechts in beeld?) beoordelen, de concentratie er van.
Ik wou dat ik dit kon...
Is dit met natuurlijk licht gedaan? En mag ik aub je exif? Ik wil zo iets wel eens met Opa proberen ;-).
Ik werk nooit met flits behalve misschien 1 op de 5000 foto's.
f/4.3, s 1/48, ISO 200, 15 mm, automatische witbalans en belichting.
Genomen met Caplio R2 (compact).
je heb die man heel mooi weergegeven...
Maar om te tonen waar z'n aandacht zat had ik iets meer laptop getoond...niet veel maar net genoeg om te zien wat er voor hem staat...Maar misschien wou je wel dat de kijkers zich afvroegen wat zit er daar nog in beeld...
Het is jouw werk...jij oordeelt wat er op moet en wat niet.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment