Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horse Expo II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Horse Expo II

Naar mijn gevoel is er veel detail verloren gegaan...

*edit

Ik heb er nog effe de exif-gegevens op nageslagen, en ik kom tot de vaststelling dat de foto's hierboven op ISO 1.600 zijn genomen en de foto in SC op ISO 800. Dat zal wel de verklaring zijn waardoor de ene een pak meer ruis vertoont als de andere. Ik heb dus die 2 dagen serieus lopen experimenteren met mijn toestel, en dat is dan het gevolg, hé... Ik kende de limieten van mijn body niet echt, dus ben ik moeten op zoek gaan. Probleem is dat limieten opzoeken niet thuis vanop de sofa lukt, je moet ervoor op locatie, met het risico dat er een pak minderwaardige foto's tussen zitten.
    Last edited by Voltigeur; 11 maart 2011, 16:10.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Naar mijn gevoel is er veel detail verloren gegaan...

*edit

Ik heb er nog effe de exif-gegevens op nageslagen, en ik kom tot de vaststelling dat de foto's hierboven op ISO 1.600 zijn genomen en de foto in SC op ISO 800. Dat zal wel de verklaring zijn waardoor de ene een pak meer ruis vertoont als de andere. Ik heb dus die 2 dagen serieus lopen experimenteren met mijn toestel, en dat is dan het gevolg, hé... Ik kende de limieten van mijn body niet echt, dus ben ik moeten op zoek gaan. Probleem is dat limieten opzoeken niet thuis vanop de sofa lukt, je moet ervoor op locatie, met het risico dat er een pak minderwaardige foto's tussen zitten.
      De queeste van een fotograaf maar dat maakt het juist plezant, moest het te makkelijk zijn 't zou je rap tegensteken...
      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
        De queeste van een fotograaf maar dat maakt het juist plezant, moest het te makkelijk zijn 't zou je rap tegensteken...
        Inderdaad, maar ik denk/hoop dat je na een tijdje "werken" met hetzelfde toestel in combinatie met eenzelfde lens, je toch wel beter de limieten van je toestel kan inschatten bij bepaalde omstandigheden. Je zal er waarschijnlijk nooit voor de volle 100% recht op zitten, maar het zal bij benadering toch wel ergens kloppen denk ik. Of ben ik nu compleet mis?
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Working...
        X