Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ardeche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ardeche

Oorspronkelijk geplaatst door BenHak Bekijk bericht
    Idd, zoals je het schrijft, dat is moeilijker, want daar zit beweging in. Zoals je in jouw handtekening al hebt geplaatst; 'Ik leer nog elke dag bij'...Klopt, Je had beter even wat langer doorgestudeerd, en dan had je waarschijlijk deze reactie ook niet geplaatst. Jouw reactie is er eentje van: 'De domme verwijt de domme dat hij dom is'...Als je dat niet snapt, zal ik er wel een tekening bijvoegen...Doen we bij de kleintjes ook vaak Het is carnavalsfoto's en niet 'carnavalfoto's'. Anderzijds(enkelvoud) is het carnavalfoto. Je leert nog steeds bij op deze manier!
    voor deze comment
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Ik ben 'Ben'. Hak dus, Ben Hakt met de botte bijl
      ik vertoef nog op andere fora waar zulke uitspraken niet aanvaard worden, en je een uitsluiting krijgt van een maand
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Pimpeltje, Tini, Pixxel, Verbruggen, Rosie, Brombeer, Peterberings, Boutje, Happy Genes, Anaisje, Cwe, Palac, Francine Versluys, B33tle, GR, Marijn1980 en ikzelf (17, als ik, als domme, goed kan tellen) zien hier een mooie foto.

Nerdifant en BenHak (2), zien het anders..... dan zullen die twee wel gelijk hebben zeker .

Ik ben de Latijnse taal niet meester (of moet het machtig zijn ??), en toch slaag ik er in om beleefd te blijven..... hoe is dat mogelijk, waarschijnlijk gezien het feit dat ik niet lang genoeg gestudeerd heb dan ?? Moet Latijnse nu met een hoofdletter of niet ? Of moet slaag niet zijn slaagde, of sloeg, of sloegdige...., moet als ik, niet zijn indien ik of wanneer ik... Of moet tellen niet zijn rekenen, samentellen, optellen...... Allemaal hééél belangrijk op een fotografieforum. U denkt hier de corrector te moeten zijn..... doe maar, toch denk ik dat ik het hier op het BD forum maar bij fotografie ga houden

Groetjes
        Last edited by Guest17; 7 maart 2011, 14:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Pimpeltje, Tini, Pixxel, Verbruggen, Rosie, Brombeer, Peterberings, Boutje, Happy Genes, Anaisje, Cwe, Palac, Franciene Versluys, B33tle, GR, Marijn1980 en ikzelf (17, als ik, als domme, goed kan tellen) zien hier een mooie foto.

Nerdifant en BenHak (2), zien het anders..... dan zullen die twee wel gelijk hebben zeker .

Ik ben de Latijnse taal niet meester, en toch slaag ik er in om beleefd te blijven..... hoe is dat mogelijk, waarschijnlijk door het feit dat ik niet lang genoeg gestudeerd heb dan ?? Moet Latijnse nu met een hoofdletter of niet ? Of moet slaag niet zijn slaagde, of sloeg, of sloegdige...., moet als ik, niet zijn indien ik of wanneer ik... Of moet tellen niet zijn rekenen, samentellen, optellen...... Allemaal hééél belangrijk op een fotografieforum. Toch denk ik dat ik het hier op het BD forum maar bij fotografie ga houden

Groetjes
          Ik zie gewoon een gemiste kans in de gegeven situatie.
          Ik geef gewoon een tip wat men ZOU (niet MOET) kunnen doen om een sterker beeld te vormen. Maar dat mag ik niet zeggen.
          Of de TS daar wat mee kan (of anderen) laat ik aan hem (hen) over.

Nerdi.
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            Ik zie gewoon een gemiste kans in de gegeven situatie.
            Ik geef gewoon een tip wat men ZOU (niet MOET) kunnen doen om een sterker beeld te vormen. Maar dat mag ik niet zeggen.
            Of de TS daar wat mee kan (of anderen) laat ik aan hem (hen) over.

Nerdi.
            Voor de volle 100 % akkoord Nerdifant, alleen zo leren we bij.
            Sommigen denken misschien dat ze niets meer kunnen bijleren, ik niet.
            Alles mag hier voor mij, zolang het beleefd blijft en vooral bij fotografie blijft .
            Als men geen pietluttig foutje meer mag schrijven dan mogen ze hier enkel leraars (of is het leraren) Nederlands, of nog slimmer toelaten....

Groetjes
            Last edited by Guest17; 7 maart 2011, 14:38.

Comment

ik wil hier toch nog 1 reactie aan toevoegen, het is misschien een banale foto wat ikzelf niet zal ontkrachten, zoals je kan lezen in mijn eigen reactie in dit topic
              maar met zoveel mooie reacties moet er toch iets interessant zijn aan deze foto

bedank allemaal voor het kijken, en de beoordeling
              Last edited by Frie01; 8 maart 2011, 10:16.
              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
              X