Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ardeche
Collapse
X
-
-
-
Re: ardeche
Ik ben 'Ben'. Hak dus, Ben Hakt met de botte bijl
ik vertoef nog op andere fora waar zulke uitspraken niet aanvaard worden, en je een uitsluiting krijgt van een maandmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Pimpeltje, Tini, Pixxel, Verbruggen, Rosie, Brombeer, Peterberings, Boutje, Happy Genes, Anaisje, Cwe, Palac, Francine Versluys, B33tle, GR, Marijn1980 en ikzelf (17, als ik, als domme, goed kan tellen) zien hier een mooie foto.
Nerdifant en BenHak (2), zien het anders..... dan zullen die twee wel gelijk hebben zeker .
Ik ben de Latijnse taal niet meester (of moet het machtig zijn ??), en toch slaag ik er in om beleefd te blijven..... hoe is dat mogelijk, waarschijnlijk gezien het feit dat ik niet lang genoeg gestudeerd heb dan ?? Moet Latijnse nu met een hoofdletter of niet ? Of moet slaag niet zijn slaagde, of sloeg, of sloegdige...., moet als ik, niet zijn indien ik of wanneer ik... Of moet tellen niet zijn rekenen, samentellen, optellen...... Allemaal hééél belangrijk op een fotografieforum. U denkt hier de corrector te moeten zijn..... doe maar, toch denk ik dat ik het hier op het BD forum maar bij fotografie ga houden
GroetjesLast edited by Guest17; 7 maart 2011, 14:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtPimpeltje, Tini, Pixxel, Verbruggen, Rosie, Brombeer, Peterberings, Boutje, Happy Genes, Anaisje, Cwe, Palac, Franciene Versluys, B33tle, GR, Marijn1980 en ikzelf (17, als ik, als domme, goed kan tellen) zien hier een mooie foto.
Nerdifant en BenHak (2), zien het anders..... dan zullen die twee wel gelijk hebben zeker .
Ik ben de Latijnse taal niet meester, en toch slaag ik er in om beleefd te blijven..... hoe is dat mogelijk, waarschijnlijk door het feit dat ik niet lang genoeg gestudeerd heb dan ?? Moet Latijnse nu met een hoofdletter of niet ? Of moet slaag niet zijn slaagde, of sloeg, of sloegdige...., moet als ik, niet zijn indien ik of wanneer ik... Of moet tellen niet zijn rekenen, samentellen, optellen...... Allemaal hééél belangrijk op een fotografieforum. Toch denk ik dat ik het hier op het BD forum maar bij fotografie ga houden
Groetjes
Ik geef gewoon een tip wat men ZOU (niet MOET) kunnen doen om een sterker beeld te vormen. Maar dat mag ik niet zeggen.
Of de TS daar wat mee kan (of anderen) laat ik aan hem (hen) over.
Nerdi.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtIk zie gewoon een gemiste kans in de gegeven situatie.
Ik geef gewoon een tip wat men ZOU (niet MOET) kunnen doen om een sterker beeld te vormen. Maar dat mag ik niet zeggen.
Of de TS daar wat mee kan (of anderen) laat ik aan hem (hen) over.
Nerdi.
Sommigen denken misschien dat ze niets meer kunnen bijleren, ik niet.
Alles mag hier voor mij, zolang het beleefd blijft en vooral bij fotografie blijft .
Als men geen pietluttig foutje meer mag schrijven dan mogen ze hier enkel leraars (of is het leraren) Nederlands, of nog slimmer toelaten....
GroetjesLast edited by Guest17; 7 maart 2011, 14:38.
Comment
-
ik wil hier toch nog 1 reactie aan toevoegen, het is misschien een banale foto wat ikzelf niet zal ontkrachten, zoals je kan lezen in mijn eigen reactie in dit topic
maar met zoveel mooie reacties moet er toch iets interessant zijn aan deze foto
bedank allemaal voor het kijken, en de beoordelingLast edited by Frie01; 8 maart 2011, 10:16.mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Comment