deleted
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
portretje
Collapse
X
-
-
Re: portretje
De korrel is er mits bewerking nog uit te krijgen maar is helemaal niet scherp
Groetjes
Renée
Comment
-
Ik volg voorgaande opmerkingen,maar bij een portetje moet je ook een storende achtergrond proberen te vermijden zodat alle aandacht naar je model gaatZo nu heb je al heel wat tips ter verbetering,we kijken uit naar een volgende poging Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
ai
hier is het een en het ander fout gelopen precies
volgende keer betereen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Da's eentje rechtsreeks voor de prullemand... zowat alles zit fout!
In eerste plaats moet je voldoende zelfkritiek hebben als je de foto's binnenhaalt op je pc.
Met deze foto kan niemand tevreden zijn: zowel de geportreteerde, als de fotograaf, als de anonieme kijker.
Goeie raad: neem een simpele portret foto in de buitenlucht. Kijk eens naar het werk van anderen, evalueer dit en evalueer u zelf dan eens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDa's eentje rechtsreeks voor de prullemand... zowat alles zit fout!
Wat was/is de bedoeling van deze foto, misschien gaat die aan ons voorbij. Maar technisch is het een flop en op andere vlakken hebben we geen info.
Te donker, slecht belicht - (slag)schaduwen, teveel ruis, gebrek aan scherpte, pose brengt compo uitbalans, andere zaken die uitsteken of schaduwen die de aandacht trekken,....
Laat je wel niet ontmoedigen héNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
wel om heel eerlijk te zijn vond ik deze foto ook ni goed maar mijn vriendin (model) vond hem super en om haar aan te tonen dat deze echt niet goed was had ik hem hier gepost zodat zij ook de commentaren kon lezen van andere fotograven dus mensen bedankt om mij (zonder jullie medeweten) te steunen
groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trexie Bekijk berichtwel om heel eerlijk te zijn vond ik deze foto ook ni goed maar mijn vriendin (model) vond hem super en om haar aan te tonen dat deze echt niet goed was had ik hem hier gepost zodat zij ook de commentaren kon lezen van andere fotograven dus mensen bedankt om mij (zonder jullie medeweten) te steunen
groetjes
(trouwens, voor relatie therapie zijn er betere oplossingen dan BD)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trexie Bekijk berichtwel om heel eerlijk te zijn vond ik deze foto ook ni goed maar mijn vriendin (model) vond hem super en om haar aan te tonen dat deze echt niet goed was had ik hem hier gepost zodat zij ook de commentaren kon lezen van andere fotograven dus mensen bedankt om mij (zonder jullie medeweten) te steunen
groetjes
het model kan wel het laatste woord hebben of ze zelf in een openbaar forum met de foto wil gezien worden
met deze plaatsing verlies jezelf een beetje je gezicht
dat is gewoon mijn meningmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
Comment