Ik ben nieuw op dit forum en sinds 1 week de eigenaar van een spiegelreflexcamera.
Ik heb geen voorkennis van fotografie en had graag de mening van jullie gekregen over mijn eerste foto's.
Het is belangrijk om te weten of ze of zijn voor mijn verdere ontwikkeling. Alles is genomen met een 18-105mm lens & op de M stand (niet automatisch). Buiten het bijsnijden op foto 2 en het resize is er niets in photoshop gebeurd. Zelfs de kleuren werden niet bijgewerkt.
De eerste is met mijn externe flits achter het onderwep.
1/200
f/4.5
ISO 1600
35mm focal length 60
1/10
f/4.8
ISO 3200
zonder flits
35mm focal length 67
1/30
f/5
ISO 2000
zonder flits
35mm focal length 78
Alle tips zijn welkom. Zowel + als -.
Ik heb deze gewoon op het goed gevoel genomen, maar zou graag mij meer hierin verdiepen.
tnx
Andy
Ik heb geen voorkennis van fotografie en had graag de mening van jullie gekregen over mijn eerste foto's.
Het is belangrijk om te weten of ze of zijn voor mijn verdere ontwikkeling. Alles is genomen met een 18-105mm lens & op de M stand (niet automatisch). Buiten het bijsnijden op foto 2 en het resize is er niets in photoshop gebeurd. Zelfs de kleuren werden niet bijgewerkt.
De eerste is met mijn externe flits achter het onderwep.
1/200
f/4.5
ISO 1600
35mm focal length 60
1/10
f/4.8
ISO 3200
zonder flits
35mm focal length 67
1/30
f/5
ISO 2000
zonder flits
35mm focal length 78
Alle tips zijn welkom. Zowel + als -.
Ik heb deze gewoon op het goed gevoel genomen, maar zou graag mij meer hierin verdiepen.
tnx
Andy
Comment