Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
laat het maar sneeuwen
Collapse
X
-
-
Re: laat het maar sneeuwen
Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk berichtHeel mooie collage Katrien!Ik ben geen winterfan...dat gepruts met handschoenen aan het toestel yakkes
Bedankt allen voor de complimentjesWithout a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment
-
handschoenen zonder vingertoppen. Er bestaan er zelfs nu al speciaal om te fotograferen, waar alleen vingertoppen van wijsvinger en duim af zijn.[/I]
Bij mij begint de koude precies te komen in de toppen tijdens het fotografen, dus handschoenen zonder toppen zie ik al helemaal niet zitten ...
Over de foto's zelf :
foto 2 krijgt mijn voorkeur. De collages kunnen zo op een postkaartje komen. Een kaartje met de zonnige collagereeks zou ik graag ontvangen. Mooi werk !
Kan je me even laten weten hoe je dit aanpakt ? Vraagt wellicht ook wat werk om alles geschikt te krijgen.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
had zelf al het idee om er volgend jaar mijn kerstkaart van te maken van de zonnige collage.
Hoe gemaakt? Nieuwe lege achtergrond aanmaken (in collage 1 zwart gemaakt) - foto's eerst een wit randje gegeven en dan gekopieerd naar mijn achtergrond als nieuwe laag - daar pas verkleind - dan is het questie van schuiven en passen met de foto's (verschillende lagen) tot het gewenste resultaat - alle lagen samenvoegen voor je opslaat
Koude-handen-tip: als je lichaam warm genoeg heeft, gaan je handen ook minder snel kou hebben. Ik ben een heel kouwelijke, maar met mijn skibroek, 2 dikke truien, warme sokken, sjaal en muts heb ik momenteel nog niks koud buiten en trek mijn handschoenen soms uit omdat mijn handen zo warm zijnWithout a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment
-
-
-
ja kga mijn dikke fleece handschoenen inruilen voor een handiger paar misschien zonder vingertoppen, en in mijn fotorugzak een flesje Jenever :-)
Jammer dat ik mijn nieuw toestel niet zal hebben voor de dooi gaat inzetten
In elk geval uw collage geeft mij inspiratie :-)
Comment
-
-
Veel succes Gilles, maar van die jenever heb ik niks gezegd hoor, ik had het over warme klerenmaar ben wel benieuwd wat dit aan je foto's gaat geven
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtFoto's op zich zeggen me eerlijk gezegd niet zoveel, maar toen eens de collages bekeken,
en die zijn prachtig
Nogmaals bedankt iedereen voor de reactiesWithout a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment
Comment