Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laat het maar sneeuwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laat het maar sneeuwen

dan kunnen wij nog veel fotokes trekken

en achter een linkje nog 2 collages

collage1 met zon

collage2 zonder zon
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: laat het maar sneeuwen

Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
    dit is heel mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

uw collage vind ik heel mooie foto's
      leuk gedaan

Istelle
      istelle

Comment

Heel mooie collage Katrien! Ik ben geen winterfan...dat gepruts met handschoenen aan het toestel yakkes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
          Heel mooie collage Katrien! Ik ben geen winterfan...dat gepruts met handschoenen aan het toestel yakkes
          handschoenen zonder vingertoppen. Er bestaan er zelfs nu al speciaal om te fotograferen, waar alleen vingertoppen van wijsvinger en duim af zijn.

Bedankt allen voor de complimentjes
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

handschoenen zonder vingertoppen. Er bestaan er zelfs nu al speciaal om te fotograferen, waar alleen vingertoppen van wijsvinger en duim af zijn.[/I]

Bij mij begint de koude precies te komen in de toppen tijdens het fotografen, dus handschoenen zonder toppen zie ik al helemaal niet zitten ...
            Over de foto's zelf :
            foto 2 krijgt mijn voorkeur. De collages kunnen zo op een postkaartje komen. Een kaartje met de zonnige collagereeks zou ik graag ontvangen. Mooi werk !
            Kan je me even laten weten hoe je dit aanpakt ? Vraagt wellicht ook wat werk om alles geschikt te krijgen.
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

had zelf al het idee om er volgend jaar mijn kerstkaart van te maken van de zonnige collage.

Hoe gemaakt? Nieuwe lege achtergrond aanmaken (in collage 1 zwart gemaakt) - foto's eerst een wit randje gegeven en dan gekopieerd naar mijn achtergrond als nieuwe laag - daar pas verkleind - dan is het questie van schuiven en passen met de foto's (verschillende lagen) tot het gewenste resultaat - alle lagen samenvoegen voor je opslaat

Koude-handen-tip: als je lichaam warm genoeg heeft, gaan je handen ook minder snel kou hebben. Ik ben een heel kouwelijke, maar met mijn skibroek, 2 dikke truien, warme sokken, sjaal en muts heb ik momenteel nog niks koud buiten en trek mijn handschoenen soms uit omdat mijn handen zo warm zijn

Comment

Mooie foto's, mooie collages:!!!

Comment

Compliment, goede witbalans!
                  http://www.fotohans.eu

Comment

Katrien,
                    Bedankt voor de tip, had een vermoeden dat het zoiets was.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

ja kga mijn dikke fleece handschoenen inruilen voor een handiger paar misschien zonder vingertoppen, en in mijn fotorugzak een flesje Jenever :-)
                      Jammer dat ik mijn nieuw toestel niet zal hebben voor de dooi gaat inzetten
                      In elk geval uw collage geeft mij inspiratie :-)

Comment

Veel succes Gilles, maar van die jenever heb ik niks gezegd hoor, ik had het over warme kleren maar ben wel benieuwd wat dit aan je foto's gaat geven

Comment

Ik ben camera loos en tegen dat mijn ander materiaal er is zal de sneeuw wel gesmolten zijn of herleid tot en brei. De jenever ... dat geeft effecten waar ze bij photoshop nog nooit aan gedacht hebben

Comment

Foto's op zich zeggen me eerlijk gezegd niet zoveel, maar toen eens de collages bekeken,
                            en die zijn prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Foto's op zich zeggen me eerlijk gezegd niet zoveel, maar toen eens de collages bekeken,
                              en die zijn prachtig
                              ik wist niet of ik de collages op zich hier mocht plaatsen, vandaar er 2 foto's uit eerst geplaatst

Nogmaals bedankt iedereen voor de reacties

Comment

Working...
                              X