Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tobias

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tobias

mijn eerste post met mijn eerste dsrl

f 1.8
    1/15 sec
    ISO 800

Re: Tobias

een mooie, maar ik zou nog een klein stukje meer onderaan genomen, zodat zijn pootje ook vast hangt aan zijn (of haar) lijfje.
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
      een mooie, maar ik zou nog een klein stukje meer onderaan genomen, zodat zijn pootje ook vast hangt aan zijn (of haar) lijfje.
      'k volg deze opmerking ook.
      Die staat er wel aandoenlijk op
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Bedankt voor de tip, zal ik zeker eens proberen als ik hem ooit nog eens in dezelfde pose krijg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
          Bedankt voor de tip, zal ik zeker eens proberen als ik hem ooit nog eens in dezelfde pose krijg
          Zal met het juiste voer niet zo'n probleem zijn, denk ik. Verder best wel leuk.

Comment

Wel, voor mij moet er nu niets langs onderen bij, misschien iets meer scherptediepte zodat het pootje iets scherper staat had gemogen.

Deze mooie foto moet het hebben van de hond zijn blik, deze is echt goddelijk en trekt alle aandacht!

Voor mij dus superfoto!

Comment

Goed scherp gesteld mooie omzetting mooie bellichting ook , maar voor mij mag de poot ook aan het lijf zitten

Comment

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ik vind hem natuurlijk ook superschattig maar ja 'eigen kind, schoon kind' hé.

Comment

Working...
                X