Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laat het maar sneeuwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: laat het maar sneeuwen

Ik vind de collages ook mooier dan de losse foto’s vooral de 2 de

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
      ja kga mijn dikke fleece handschoenen inruilen voor een handiger paar misschien zonder vingertoppen, en in mijn fotorugzak een flesje Jenever :-)
      Lekker en gezellig natuurlijk, zo'n Jenever. Maar als ge lang in de kou gaat rond lopen zou ik het niet doen, ge krijgt het kort even warmer doordat uw bloedvaten uitzetten maar daarna een pak kouder doordat ge de warmte sneller verliest. Drink liever een jeneverke als ge terug binnen komt.
      Canon Eos 450D
      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Ontopic:
        Hoewel de twee zichtbare fotootjes best goed zijn (een beetje muggenzifterij over wat uitgebrand wit op de tweede) , is het toch ook de zonnige collage die me het meeste aanstaat. Echt mooi gedaan en als ik jou was zou ik het zeker gebruiken als kerstkaartje volgend jaar (behalve natuurlijk als je er nog betere hebt tegen dan )

Offtopic:
        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
        Bij mij begint de koude precies te komen in de toppen tijdens het fotografen, dus handschoenen zonder toppen zie ik al helemaal niet zitten ...
        Raar maar waar, maar handschoenen zonder toppen helpen ook je vingertoppen warm te houden. Dit heb ik geleerd op huwelijksreis in Lapland waar het me opviel dat al die Lappen bij -36°C toch bijna steeds handschoenen zonder toppen dragen. Zolang je handpalmen ingepakt zijn blijven je vingertoppen beschermd (circulatie van het bloed), en je hebt het voordeel dat je ze niet moet uitdoen om iets te kunnen doen.

'k Zou trouwens geen geld uitgeven aan 'speciale handschoenen' voor fotografen... Een goedkoop 'gewoon' paar en een schaar zal ook wel gaan.
        Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
        vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
        X