Re: mooie facetjes op een lelijk kopje
meer scherpdiepte ... F16 is het maximum :-(
nu kmoet eerlijk zijn deze is zeer lichtjes gecropt
en op X2 getrokken ik had kunnen doorschroefen naar X3 dan moest ik niet croppen...
maar daar wringt het schoentje hoe meer ik uitvergroot met deze lens hoe minder licht op men sensor, met mijn geinproviseerde belichting is X2 het maximum
nu ik ben aan het sparen voor een twinflash zodat ik deze lens tot het uiterste kan gebruiken (X5 uitvergroting) met een goede belichting
FLuKee die symmetrische foto is echt super! dat zijn de dingen waar ik naar wil werken!(trouwens uw macro-werk mag er ook zijn...)
Jook ik gebruik de MP-E 65mm als lens ;-) deze lens vergroot de kleine dingen
klein dingetje over de discussie
ik post geen foto's voor HoF, maar voor mijn werk te verbeteren en te tonen!
als er ooit eens een Hof tussen zit, achja mooi meegenomen...
maar het is geen must :-)
meer scherpdiepte ... F16 is het maximum :-(
nu kmoet eerlijk zijn deze is zeer lichtjes gecropt
en op X2 getrokken ik had kunnen doorschroefen naar X3 dan moest ik niet croppen...
maar daar wringt het schoentje hoe meer ik uitvergroot met deze lens hoe minder licht op men sensor, met mijn geinproviseerde belichting is X2 het maximum
nu ik ben aan het sparen voor een twinflash zodat ik deze lens tot het uiterste kan gebruiken (X5 uitvergroting) met een goede belichting
FLuKee die symmetrische foto is echt super! dat zijn de dingen waar ik naar wil werken!(trouwens uw macro-werk mag er ook zijn...)
Jook ik gebruik de MP-E 65mm als lens ;-) deze lens vergroot de kleine dingen

klein dingetje over de discussie
ik post geen foto's voor HoF, maar voor mijn werk te verbeteren en te tonen!
als er ooit eens een Hof tussen zit, achja mooi meegenomen...
maar het is geen must :-)
Comment