Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een klein deeltje van de eifeltoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een klein deeltje van de eifeltoren

    Hier nog 1tje.

    Wat vinden jullie hier van?

    Alvast bedankt !!!



    http://www.fefelovroman.com/

  • #2
    Re: een klein deeltje van de eifeltoren

    Lijkt wel een computertekening ipv een foto. Ik vind 'm wel leuk

    Comment


    • #3
      Re: een klein deeltje van de eifeltoren

      Zijn er geen regels op BD meer te volgen? Of ben ik daar verkeerd in?
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: een klein deeltje van de eifeltoren

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Zijn er geen regels op BD meer te volgen? Of ben ik daar verkeerd in?
        1 post per dag!

        Comment


        • #5
          Re: een klein deeltje van de eifeltoren

          Oorspronkelijk geplaatst door digipx Bekijk bericht
          1 post per dag!
          Neen..Ik denk dat je gebouwen zoals de eifeltoren,Atonium of andere monumenten niet mag posten....
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: een klein deeltje van de eifeltoren

            Dat dacht ik ook toen ik de foto zag. Dus even gaan opzoeken.
            Maar blijkbaar is bij de Eifeltoren het plaatsen van foto's geen probleem, zolang de toren niet verlicht is. Dus nachtfoto's met verlichting plaatsen mag niet.

            Nu hoop ik dat mijn informatie nog up to date is.

            Comment


            • #7
              Re: een klein deeltje van de eifeltoren

              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Dat dacht ik ook toen ik de foto zag. Dus even gaan opzoeken.
              Maar blijkbaar is bij de Eifeltoren het plaatsen van foto's geen probleem, zolang de toren niet verlicht is. Dus nachtfoto's met verlichting plaatsen mag niet.

              Nu hoop ik dat mijn informatie nog up to date is.
              ook mijn gedacht.
              geld niet voor dat bollending in het Brusselse(dacht ik).
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                Het bollending anders genaamd, ons Atomium, mag gefotografeerd worden zoveel je wil, denk ik. Het mag NIET gepubliceerd worden. (dit ter informatie)

                Comment


                • #9
                  Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  ook mijn gedacht.
                  geld niet voor dat bollending in het Brusselse(dacht ik).
                  grt,bouk.
                  Inderdaad ik dacht daar eens iets van gelezen te hebben overlaatst en dan is het uieraard moeilijk uit te maken wat mag en wat niet mag.
                  MAar nu over de foto dan...



                  Ik vind hetgewoon een ruime uitsnede waar ik dadelijk de toren op herken.Dus je Titel is een beetje overbodig vind ik..Al is dat klein deeltje wel een pak metaal.Wat dan weer goed gezien is..Ik had als titel gekozen..En pak metaal in een klein deeltje...
                  Soms doet de titel ook de foto goed aan..
                  De omzetting mocht ook wat meer contrast vind ik maar voor de rest is het een gewonen rechttoe rechtaan plaat.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                    Oorspronkelijk geplaatst door digipx Bekijk bericht
                    Lijkt wel een computertekening ipv een foto. Ik vind 'm wel leuk
                    Toch is het een foto digipx
                    http://www.fefelovroman.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Inderdaad ik dacht daar eens iets van gelezen te hebben overlaatst en dan is het uieraard moeilijk uit te maken wat mag en wat niet mag.
                      MAar nu over de foto dan...



                      Ik vind hetgewoon een ruime uitsnede waar ik dadelijk de toren op herken.Dus je Titel is een beetje overbodig vind ik..Al is dat klein deeltje wel een pak metaal.Wat dan weer goed gezien is..Ik had als titel gekozen..En pak metaal in een klein deeltje...
                      Soms doet de titel ook de foto goed aan..
                      De omzetting mocht ook wat meer contrast vind ik maar voor de rest is het een gewonen rechttoe rechtaan plaat.
                      Ik heb er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat een titel ook belangrijk is Toch bedankt voor u mening.
                      http://www.fefelovroman.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                        Dat dacht ik ook toen ik de foto zag. Dus even gaan opzoeken.
                        Maar blijkbaar is bij de Eifeltoren het plaatsen van foto's geen probleem, zolang de toren niet verlicht is. Dus nachtfoto's met verlichting plaatsen mag niet.

                        Nu hoop ik dat mijn informatie nog up to date is.
                        Foto's van de verlichting mogen ook hoor. Je moet er enkel de copyright van de maker (van de verlichting) bijzetten.

                        Als je goed zoekt ga je hierover wel een topic vinden hoor, is al eens aan bod geweest.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          Het bollending anders genaamd, ons Atomium, mag gefotografeerd worden zoveel je wil, denk ik. Het mag NIET gepubliceerd worden. (dit ter informatie)
                          je mag de eifeltoren toch ook zo veel fotograferen als je wil!
                          alleen als ik dit zie begrijp ik niet meer wat wel en niet mag:



                          waarom daar wel (ook verlicht) en hier op BD niet?
                          en dan nog GRATIS te downloaden?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                            Foto heeft iets speciaals dat herinneringen oproept aan de analoge fotografie.
                            Een dergelijk effect ontstond vroeger door zilverretentie:tijdens het verblijf in het ontwikkelbad werd in de doka het licht kortstondig aangezet. Daardoor werd het nog niet ontwikkelde zilverzout een tweede maal herbelicht (sluier) en kreeg men een vermindering van het contrast en een extra creatie van grijswaarden.
                            Ik vermoed dat in deze posting een omzetting van kleur naar zwart-wit gebeurde maar met begrenzing van de grijswaarden, ofwel werd er een extra effect op uitgeoefend zoals er legio te vinden zijn in de plugins van PS.
                            Graag extra info ofwel origineel .

                            Henri
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: een klein deeltje van de eifeltoren

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Foto heeft iets speciaals dat herinneringen oproept aan de analoge fotografie.
                              Een dergelijk effect ontstond vroeger door zilverretentie:tijdens het verblijf in het ontwikkelbad werd in de doka het licht kortstondig aangezet. Daardoor werd het nog niet ontwikkelde zilverzout een tweede maal herbelicht (sluier) en kreeg men een vermindering van het contrast en een extra creatie van grijswaarden.
                              Ik vermoed dat in deze posting een omzetting van kleur naar zwart-wit gebeurde maar met begrenzing van de grijswaarden, ofwel werd er een extra effect op uitgeoefend zoals er legio te vinden zijn in de plugins van PS.
                              Graag extra info ofwel origineel .

                              Henri

                              Meer info kan ik niet geven Henri dat is het origineel ik ben nieuw in fotografie laat staan ik nog met fotoshop ga prutsen
                              http://www.fefelovroman.com/

                              Comment

                              Working...
                              X