Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koren

    vind de foto wel iets hebben en toch mis ik iets
    misschien kunnen jullie me laten zien wat er mis is.. of wat er beter kan...


  • #2
    Re: koren

    vind de foto wel iets hebben en toch mis ik iets
    Denk er het zelfde van, de foto is mooi, maar ik mis ook iets.
    Kan je jammer genoeg niet zeggen wat. Koren fotograferen is me zelf nog nooid goed gelukt.
    Al bij al, toch al een mooi resultaat.

    ps: misschien is de voorgrond wat rommelig.
    oo, en nu schiet me dit te binnen. een kleinere dof is misschien ook wel aangeraden.
    op die manier zie je dan nog wat meer van de achterliggende koren.

    Maar ja, het zeggen is makkelijk nattuurlijk. Het schieten daarin tegen
    Groeten Dimitri Van de Velde
    Last edited by Dimitri VdV; 7 augustus 2009, 19:19. Reden: een tipje mss

    Comment


    • #3
      Re: koren

      Dit is wel fotografie die ik apprecieer. Een simpel onderwerp proberen op een mooie manier weer te geven, door te spelen met scherptediepte. Ik vind het een goeie poging, geen topfoto, maar de goeie richting uit.
      Ik mis een beetje de voorgrond, die voert naar het onderwerp, ik mis ook een beetje het lichtspel, dat zo'n foto's vaak heel mooi maakt (avondlicht - zon...).
      Al bij al geen slechte.

      Comment


      • #4
        Re: koren

        Ik ben een opnieuw een beginner maar ietsjes hoger de foto nemen dat je de diepte van het veld meepakt ?
        Dat geeft wat meer perspectief en volume aan je foto ik vind het nu meer 2D
        Je lens kan het want dat zie je terug in je foto
        Groetjes rick

        Comment


        • #5
          Re: koren

          Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak Bekijk bericht
          Ik ben een opnieuw een beginner maar ietsjes hoger de foto nemen dat je de diepte van het veld meepakt ?
          Dat geeft wat meer perspectief en volume aan je foto ik vind het nu meer 2D
          Je lens kan het want dat zie je terug in je foto
          Groetjes rick
          Mijn advies is precies het tegengestelde. Ga lager en probeer de aren af te zetten tegen de groene achtergrond en -indien mogelijk- met licht dat van de zijkant komt (het liefst iets van achter). Met Festina ben ik van mening dat dit al een goede foto is. Ga voor het extra!

          Comment


          • #6
            Re: koren

            Smaken verschillen gellukkig probeer alletwee is bijv en kijk natuurlijk wat je zelf ook vind
            Mij helpen de tegengestelde ideeen altijd wel om voor mij het leuke te vinden net als met croppen is er veel smaakverschil
            groetjes rick

            Comment


            • #7
              Re: koren

              Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak Bekijk bericht
              Smaken verschillen gellukkig probeer alletwee is bijv en kijk natuurlijk wat je zelf ook vind
              Mij helpen de tegengestelde ideeen altijd wel om voor mij het leuke te vinden net als met croppen is er veel smaakverschil
              groetjes rick
              das nog eens een gedacht,het allebei proberen, maar zou wel graag zelfde korenveld hebben natuurlijk en om dat korenveld te hebben moeten we weer een weekendje weg dit was gefotografeerd op onze vakantie.
              dat is nog eens een reden om terug te gaan ---> "kijkt ondertussen lief naar wederhelft "maar die rolt precies met zijn ogen
              thx voor reactie's alvast

              Comment

              Working...
              X