Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dat dacht ik ook toen ik de foto zag. Dus even gaan opzoeken.
Maar blijkbaar is bij de Eifeltoren het plaatsen van foto's geen probleem, zolang de toren niet verlicht is. Dus nachtfoto's met verlichting plaatsen mag niet.
Maar blijkbaar is bij de Eifeltoren het plaatsen van foto's geen probleem, zolang de toren niet verlicht is. Dus nachtfoto's met verlichting plaatsen mag niet.
Nu hoop ik dat mijn informatie nog up to date is.
ook mijn gedacht.
geld niet voor dat bollending in het Brusselse(dacht ik).
grt,bouk.
ook mijn gedacht.
geld niet voor dat bollending in het Brusselse(dacht ik).
grt,bouk.
Inderdaad ik dacht daar eens iets van gelezen te hebben overlaatst en dan is het uieraard moeilijk uit te maken wat mag en wat niet mag.
MAar nu over de foto dan...
Ik vind hetgewoon een ruime uitsnede waar ik dadelijk de toren op herken.Dus je Titel is een beetje overbodig vind ik..Al is dat klein deeltje wel een pak metaal.Wat dan weer goed gezien is..Ik had als titel gekozen..En pak metaal in een klein deeltje...
Soms doet de titel ook de foto goed aan..
De omzetting mocht ook wat meer contrast vind ik maar voor de rest is het een gewonen rechttoe rechtaan plaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Inderdaad ik dacht daar eens iets van gelezen te hebben overlaatst en dan is het uieraard moeilijk uit te maken wat mag en wat niet mag.
MAar nu over de foto dan...
Ik vind hetgewoon een ruime uitsnede waar ik dadelijk de toren op herken.Dus je Titel is een beetje overbodig vind ik..Al is dat klein deeltje wel een pak metaal.Wat dan weer goed gezien is..Ik had als titel gekozen..En pak metaal in een klein deeltje...
Soms doet de titel ook de foto goed aan..
De omzetting mocht ook wat meer contrast vind ik maar voor de rest is het een gewonen rechttoe rechtaan plaat.
Ik heb er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat een titel ook belangrijk is Toch bedankt voor u mening.
Nu hoop ik dat mijn informatie nog up to date is.
Foto's van de verlichting mogen ook hoor. Je moet er enkel de copyright van de maker (van de verlichting) bijzetten.
Als je goed zoekt ga je hierover wel een topic vinden hoor, is al eens aan bod geweest.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Foto heeft iets speciaals dat herinneringen oproept aan de analoge fotografie.
Een dergelijk effect ontstond vroeger door zilverretentie:tijdens het verblijf in het ontwikkelbad werd in de doka het licht kortstondig aangezet. Daardoor werd het nog niet ontwikkelde zilverzout een tweede maal herbelicht (sluier) en kreeg men een vermindering van het contrast en een extra creatie van grijswaarden.
Ik vermoed dat in deze posting een omzetting van kleur naar zwart-wit gebeurde maar met begrenzing van de grijswaarden, ofwel werd er een extra effect op uitgeoefend zoals er legio te vinden zijn in de plugins van PS.
Graag extra info ofwel origineel .
Foto heeft iets speciaals dat herinneringen oproept aan de analoge fotografie.
Een dergelijk effect ontstond vroeger door zilverretentie:tijdens het verblijf in het ontwikkelbad werd in de doka het licht kortstondig aangezet. Daardoor werd het nog niet ontwikkelde zilverzout een tweede maal herbelicht (sluier) en kreeg men een vermindering van het contrast en een extra creatie van grijswaarden.
Ik vermoed dat in deze posting een omzetting van kleur naar zwart-wit gebeurde maar met begrenzing van de grijswaarden, ofwel werd er een extra effect op uitgeoefend zoals er legio te vinden zijn in de plugins van PS.
Graag extra info ofwel origineel .
Henri
Meer info kan ik niet geven Henri dat is het origineel ik ben nieuw in fotografie laat staan ik nog met fotoshop ga prutsen
Comment