en wat is het oordeel?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hanomag
Collapse
X
-
-
Re: Hanomag
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde achtergrond
probeer dit op een natuurlijke plaats te fotograferen en het zal veel meer tot zijn recht komen
Voilà, ik heb hem verplaatst. Pff was wel zwaar hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde achtergrond
probeer dit op een natuurlijke plaats te fotograferen en het zal veel meer tot zijn recht komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtmijn schoonbroer heeft zo een porsche
ook zo verroest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichten dan wéér 9500 enz viewers nene,mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtkomaan hé, het is aan de durvers
Comment
-
in de zwartwit versie is redelijk wat detail verloren gegaan in de donkere delen.Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
-
houd het deze keer bij de foto's mannen
ik vind de foto wat ongelukkig genomen... gewoon pal in de zijkant is weinig boeiend vind ik...
ander standpunt had mooier beeld kunnen opleveren. wat betreft de omgeving : een traktor wordt nu eenmaal op een boerderij gebruikt dus ik vind het niet storen... gewoon ander standpunt innemen en opnieuw proberen.With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichthoud het deze keer bij de foto's mannen
ik vind de foto wat ongelukkig genomen... gewoon pal in de zijkant is weinig boeiend vind ik...
ander standpunt had mooier beeld kunnen opleveren. wat betreft de omgeving : een traktor wordt nu eenmaal op een boerderij gebruikt dus ik vind het niet storen... gewoon ander standpunt innemen en opnieuw proberen.
nog een ander standpunt was niet meer mogelijk. Er stonden nog voertuigen, en anders moest ik de boomgaard gaan snoeien
Maar ik zal eraan denken de volgende keer.
Groetjes
Sam
Comment
-
Hoi Hans
Nu ik weet het niet zekers maar ,ik dacht dat je het altijd bij foto's hier moest houden ??
En dat een tractor op de boerderij staat of lig zal wel normaalste zaak zijn zekers ,voor mij staat deze tractor juist op zijn plaats ,mss heb je hier wel een puntje tractor langszijde nemen en had en ander beeld opgeleverd .
Verder vindt ik dat sam dat goed gedaan heeft .
Groetjes
Ardesign
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichthoud het deze keer bij de foto's mannen
ander standpunt had mooier beeld kunnen opleveren. wat betreft de omgeving : een traktor wordt nu eenmaal op een boerderij gebruikt dus ik vind het niet storen... gewoon ander standpunt innemen en opnieuw proberen.Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
Comment