Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hanomag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hanomag

probeer dit op een natuurlijke plaats te fotograferen en het zal veel meer tot zijn recht komen
    Hoezo zal dit dan meer tot zijn recht komen?
    Ik vind de achtergrond goed en de tractor goed tot zijn recht komen. Alleen is de foto overbelicht, kon met een stop minder toekomen.
    Kleurversie veel beter dan zwartwit.
    Tractor in boomgaard is een minder interessante foto.

Comment

dank u wel voor alle reacties en opmerkingen. Ze zijn uiteenlopend maar zeker interessant!

Comment

Wat hier m.i. fout loopt, is dat het meeste licht NAAST het onderwerp zit. Het rood van de traktor maakt nog iets goed, maar de lichte plaat erachter blijft aandacht roepen.
        Een rommelige omgeving hoort bij heel veel boerderijen, zeker die waar je zulke tractoren nog ziet. Toch ga ik Hans bijtreden. De traktor lijkt hier anders in zijn omgeving geplaatst te kunnen worden, anders dan gewoon van de zijkant, gewoon rechttoe/rechtaan. Wij kennen natuurlijk de omgeving niet, dus weet ik niet in welke mate het realistisch is.

Comment

Inderdaad. Bedankt!

Comment

Vind het compo zo pal op de zijkant ook niet intressant.
            gNo bijverdienste in immo jij traktor verkoop. waarmee ik wil zeggen ik mis nu nog een vooraanzicht en een achteraanzicht.
            Ik denk dat er interssantere compo's kunnen gemaakt worden, bv vanop de traktor, van dichterbij, schuin, boven enz.
            Mis ook scherpte
            Als er problemen zijn met de achtergrond, dichterbij gaan staan en je kunt al veel achtergrond vermijden. Ik denk dat inzomen hier ook wel een mooier effekt heeft.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Sam ik moet ook de gedachte van Festina volgen. Je bent in ieder geval niet te beroerd om de interesante dingen zoals oude voertuigen te plaatsen. Alleen de compositie bepalen is nog een te leren aspect.Kijken is hier de grootste troef. Als je 100 fotos bekijkt dan zal er ongetwijfeld wel eentje bij zitten die echt de moeite is om verder mee te gaan. De rest volgt vanzelf.
              Ikzelf heb dat ook wel eens dat ik zoveel fotos naar de prullenbak verwijs omdat ik op het eerste oog er niets aan vind. En dan ga ik de volgende keer weer op pad om die ene betere foto te maken en te bewerken.
              En soms valt dat mee en soms moet je leven met andere meningen van collegas fotografen.
              Je bent in ieder,geval gedreven en gemotiveerd om verder te doen in deze madness van fotografie. Toch de mooiste hobby he? Allez na dat ene..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Vind het compo zo pal op de zijkant ook niet intressant.
                En dat vind ik nu net het charmante aan deze foto, dat recht toe recht aan, zonder opzettelijk mooi te willen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  En dat vind ik nu net het charmante aan deze foto, dat recht toe recht aan, zonder opzettelijk mooi te willen zijn.
                  Ik denk dat iedereen een mooie foto wil maken,
                  Dat kan ik niet goed volgen, dat je deze foto charmant vind heb ik niets op aan te merken ieder zijn smaak, maar voor het zelfde geld wil Sam wel opzettelijk mooie foto's maken!!!!!
                  Robby
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                  X