Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Empire State Building

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Empire State Building

Voila mijn eerste kiekje op BD. Geschoten met een Fujifilm compact maar wou toch wel weten wat anderen ervan vinden. Heb me net een Pentax K200D aangeschaft en zet mijn eerste stappen in de wereld van de digitale reflexcamera's. Hoop regelmatig te kunnen posten en te genieten van het werk van andere fotografieliefhebbers.

Re: Empire State Building

Links croppen zodat de vlag weg is en je hebt voor mij een compo
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Ja de vlag springt er te hard uit. Langs de andere kant geeft het wel dat typisch american feeling....

Comment

Doe die vlag a.u.b. niet weg. Dan hou je gewoon een paar halve gebouwen over. De vlag mag er voor mij perfect bij. Ik vind dit een vrij evenwichtige compo. Het jammere aan de vlag is wel dat ze niet helemaal uithangt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Doe die vlag a.u.b. niet weg. Dan hou je gewoon een paar halve gebouwen over. De vlag mag er voor mij perfect bij. Ik vind dit een vrij evenwichtige compo. Het jammere aan de vlag is wel dat ze niet helemaal uithangt.
          yep mee eens, houwen zo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ok, bedankt voor de reacties. Misschien was het inderdaad mooier geweest als de vlag volledig open was. Denk toch ook dat de compo beter is mét dan zonder vlag.

Comment

Helemaal eens met festinaLente

Comment

Working...
              X