Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Adel

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
    Verdomme gNo,

Wanneer ga je ophouden met mijn foto's te gebruiken hier op dit forum ?

Ik maar moeite doen om foto's te trekken en jij hier gaan lopen met de eer ?

Waar kan ik klacht gaan indienen ? :-)

Henri

heb jij Sanneke ook gemaakt?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik heb ze allemaal gemaakt.

Diene gast heeft zelfs geen foto toestel.
      Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

Comment

ik vind de z/w veel sterker dan de kleurenversie, enige minpuntje dat het is tekort gecropped is aan de nek
        Anders mooie krachtige plaat
        http://www.melissavanbelle.be

Comment

En toch scheelt er iets met de kleuren van de eerste. Dobermanns kunnen inderdaad een blauwe schijn vertonen, maa rniet zo uitgesproken, me dunkt.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Gno, de zwart/wit opname vind ik het mooiste. Misschien moet je de highlights wat donkerder maken en de schaduw wat lichter en dan gaat ie wat beter uitzien maar ze zijn zeker geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              En toch scheelt er iets met de kleuren van de eerste. Dobermanns kunnen inderdaad een blauwe schijn vertonen, maa rniet zo uitgesproken, me dunkt.
              IK zie hier ook een te hevige schijn van het blauw, maar dat geld ook voor het groen
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

hey henri het drukkerke, hahahahahahaa gij wel jah zou wel willen hé

Comment

bouk dat zou hij niet aankunnen dan bedwasemd zijne bril hahahaha den drukker cé maar wel ne goeie.
                  ja Robbie dat blauwe ik kan dat alleen laten zien als je de hond echt ziet.Ik had hem nog bij net in de winkel in turnhout en Fred zei,nouh,die ziet echt blauw.
                  ik kan er ook niet aan doen.

grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    bouk dat zou hij niet aankunnen dan bedwasemd zijne bril hahahaha den drukker cé maar wel ne goeie.
                    ja Robbie dat blauwe ik kan dat alleen laten zien als je de hond echt ziet.Ik had hem nog bij net in de winkel in turnhout en Fred zei,nouh,die ziet echt blauw.
                    ik kan er ook niet aan doen.

grtjs
                    Ze kunnen inderdaad blauw zien die dobbermannen Ik denk dat het ook te maken heeft met de weerkaatsing van het licht.
                    Zijn die daar op gekweekt voor zo'n kort nekske
                    Maar 'tis ne schone.
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

Comment

Ja het is ne hele schone dank u wel! wat die nek betreft,die is niet echt lang zenne.ok ik had er wel wat minder moeten afdoen,maar er zit niet veel nek aan (en dan doe ik er nog af) hihihi maar heeft een serieuze torso, weegt zo'n kleine 52kg.wat dat blauw betreft,kan zijn dat ook door de licht speling nog blauwer ziet(ne echte VLDer onze Adel hahaha)

Comment

Ja het is ne hele schone dank u wel! wat die nek betreft,die is niet echt lang zenne.ok ik had er wel wat minder moeten afdoen,maar er zit niet veel nek aan (en dan doe ik er nog af) hihihi maar heeft een serieuze torso, weegt zo'n kleine 52kg.wat dat blauw betreft,kan zijn dat ook door de licht speling nog blauwer ziet(ne echte VLDer onze Adel hahaha)
                        Zeker dat je een Dobermann hebt en geen Rottweiler? Mijn Rott weegt 55Kg, 52Kg lijkt me wel erg veel voor een Dobermann
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Zeker dat je een Dobermann hebt en geen Rottweiler? Mijn Rott weegt 55Kg, 52Kg lijkt me wel erg veel voor een Dobermann
                          Welke heeft de meeste bijtkracht ?
                          Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

Comment

de meeste bijtkracht heeft degene die het meest met zijn hond traint,en op welke "pakwerker" de hond gezet wordt,ja destn,52kg en niet vet.hij heeft dan ook een schofthoogte van 72.5cm . het is en stevige kerel.maar zeker niet de zwaarste of sterkste,de evolutie van de Dober is de latste 15 jaar enorm vooruit gegaan,maar sinds het coupeer verbod is de Dober niet meer zo populair,en misschien nog goed,want dat zet de "broodfokkers" op een verkeerd been.wat het gewicht betreft van uw Rottweiller,misschien (en dit is niet verkeerd bedoelt)eens extra ontwormen,doe ik om de 3 maanden daar hij vrij veel vlees krijgt.Als geen reu maar een teefje is,dan zit je wel goed met je gewicht.
                            grtjs,

jeannot

Comment

de meeste bijtkracht heeft degene die het meest met zijn hond traint,en op welke "pakwerker" de hond gezet wordt,ja destn,52kg en niet vet.hij heeft dan ook een schofthoogte van 72.5cm . het is en stevige kerel.maar zeker niet de zwaarste of sterkste,de evolutie van de Dober is de latste 15 jaar enorm vooruit gegaan,maar sinds het coupeer verbod is de Dober niet meer zo populair,en misschien nog goed,want dat zet de "broodfokkers" op een verkeerd been.wat het gewicht betreft van uw Rottweiller,misschien (en dit is niet verkeerd bedoelt)eens extra ontwormen,doe ik om de 3 maanden daar hij vrij veel vlees krijgt.Als geen reu maar een teefje is,dan zit je wel goed met je gewicht.
                              grtjs,

jeannot
                              Die van mij valt perfect binnen zijn rasstandaard ca. 50Kg. Dobermann heeft als rasstandaard ca. 45Kg voor een reu, maar inderdaad een getrainde weegt al gauw iets meer he. Echter snap ik niet hoe je er bij komt dat een teefje meer mag wegen? Een reu weegt een pak meer dan een teefje. En ontworming krijgt hij genoeg hoor, Drontal vliegt de deur uit met zo'n beer.
                              Heb nooit pakwerk gedaan met mijn hond, wel enkele ereplaatsen op shows en heb ook mijn brevet + sociabilisatietest met succes afgelegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
                                Welke heeft de meeste bijtkracht ?
                                Interesseert me niet. Dit lijkt me zo'n typische 'showing off' vraag. Ik heb mijn hond voor z'n karakter en looks, niet voor zijn bijtkracht of omdat het een 'Rottweiler' is.

Als het je om bijtkracht te doen is, dan moet je maar een schildpad in huis houden, die bijten harder dan om het even welke hond.

Bij pakwerk is het trouwens niet de kracht maar de zuiverheid van de beet. Bij ons op de club trainden ze niet graag met Rottie's omdat de pakwerker er nogal eens een blauwe arm aan overhield, maar daarvoor bijten ze per definitie niet goed he.

Maar goed, is redelijk off topci

Comment

Working...
                                X