Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ga voor de eerste opaname, maar is het beest blauw zwart, of stond de witbalans niet goed.
bij de tweede valt de schaduw te veel op in de nek.
grt,bouk.
hey bouk,daarom heb ik ze gepost,Dobermannen hebben vier kleuren waaronder zwart en dominat zwart,wat inderdaad een blauwe schijn geeft hij zit hier naast mij
gNo de kleuren versie is goed hoor .Deze foto leent zich niet om naar zwartwit om te zetten wat trouwens een mindere poging is.
De kleuren in de eerste bouk zijn goed zoals ze zijn.Dobbermans hebben altijd een blauwkleurige vacht.
Van boven een half centimetertje af en het zal een stuk bter zijn.
De achtergrond is ook mooi.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ok Pascal, we gaan dat even aanpassen,ik had hem maar in z & w erbij gezet om de reactie's te horen.en inderdaad een kenner ze hebben een blauwe vacht op het moment dat ze dominant zwart zijn,in de uSA fokken ze zelfs witte dobers,en isabelle kleur.
hey bouk,daarom heb ik ze gepost,Dobermannen hebben vier kleuren waaronder zwart en dominat zwart,wat inderdaad een blauwe schijn geeft hij zit hier naast mij
grtjs,
gNo
dank je voor de uitleg.
was me bij de serie Magnum nog nooit opgevallen.
grt,bouk.
haha,juist daar zijn dat ook bastaards (zie maar naar de croup)zonder belediging maar de USA dober is geen zuiver ras.is ook iets langer van haar.en de croup kon maar op 4 leten gesneden worden.om over de koppen nog maar te zwijgen om aan de "standaard" te voldoen ik zet dit hier maar even ter verduidelijking,want we wijken weer af
haha,juist daar zijn dat ook bastaards (zie maar naar de croup)zonder belediging maar de USA dober is geen zuiver ras.is ook iets langer van haar.en de croup kon maar op 4 leten gesneden worden.om over de koppen nog maar te zwijgen om aan de "standaard" te voldoen ik zet dit hier maar even ter verduidelijking,want we wijken weer af
ik vind ze beide goed, maar ben een fan van het zwartwitbeeld, het geeft een analoge indruk (maar dat zal wel aan mij liggen?) ik verkies zelden kleur boven zwartwit, normaal kies ik bij dieren wel rapper voor kleur. maar deze keer niet, weet niet hoe het komt.
Comment