Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Waar is mijn vliegenmepper? Of was 't een getemde?
Zeer mooi gedetailleerd beeld.
Licht misschien wat hard: ik denk dat we anders zelfs de facetten van de ogen hadden kunnen zien.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Ik zie diertjes liever in hun natuurlijke omgeving, maar deze is toch wel goed hoor. Goeie scherpte, scherptediepte en ook het licht en dan nog beeldvullend. Goed gedaan m.i.
Je steld uw camera op.
Plaatst uw vinger voor de camera op de juiste plaats en afstand om een macro te maken.
Wacht tot dat er een vlieg op het topje van uw vinger komt zitten.
corrigeer de afstand en druk af.
Of je gaat buiten wacht tot dat er een vlieg op je vinger gaat zitten breng ze dan voor de camera en druk af.
Hoe heb je het klaargespeeld.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je steld uw camera op.
Plaatst uw vinger voor de camera op de juiste plaats en afstand om een macro te maken.
Wacht tot dat er een vlieg op het topje van uw vinger komt zitten.
corrigeer de afstand en druk af.
Of je gaat buiten wacht tot dat er een vlieg op je vinger gaat zitten breng ze dan voor de camera en druk af.
Hoe heb je het klaargespeeld.
Eenvoudig wat zout op het staartje leggen? of stroop op de vinger?
Hoedje af voor deze prestatie.
Comment