Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja, in de reflectie herken ik enkele wolkjes en voor de rest zwarte vlekken. Eigenlijk vind ik geen onderwerp hier, en ritme of structuur zie ik ook niet...
Voor ritme heb je toch een of andere vorm van herhaling nodig en structuur kan je uit sommige materialen halen, of in een combinatie daarvan, of ook in sommige herhalingen. Persoonlijk idee maar, hoor.
Ik vind het concept niet slecht hoor en we zijn hier om te leren.
Als je dit nog eens doet kan je proberen om een volledig onderwerp, of toch een gedetailleerd deel ervan te laten reflecteren.
Wat ik goed vind aan deze foto is het bandenspoor naast de plas en het donkere rond de plas. In deze foto had het qua structuur en ritme bv mooi geweest als je 3 bomen als reflectie had gevonden. Ik zie ook een 2e boom in de plas maar die staat iets verder en is te klein. Een beetje bewegen boven de plas en je ziet t spiegelbeeld zo veranderen
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment