Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectie in het water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reflectie in het water

Deze heb ik tijdens mijn cursus fotografie genomen vorige module.

Groetjes
    Nikon D90, Nikkor 50mm 1.8, Nikkor 18-105mm, Nikkor 105mm micro, Velbon 800R

Re: Reflectie in het water

opdracht voldaan er is reflectie, maar daar houd het ook mee op hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En was je geslaagd met deze foto
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Ja, de leerkracht vond hem zelfs goed.
        Misschien kunnen jullie ook zeggen wat jullie er niet goed aan vinden zodat ik ervan kan leren??

Trouwens de opdracht was niet 'reflectie in het water', maar structuur en ritme. Ik heb enkel de foto hier zo genoemd.
        Nikon D90, Nikkor 50mm 1.8, Nikkor 18-105mm, Nikkor 105mm micro, Velbon 800R

Comment

Tja, in de reflectie herken ik enkele wolkjes en voor de rest zwarte vlekken. Eigenlijk vind ik geen onderwerp hier, en ritme of structuur zie ik ook niet...
          Voor ritme heb je toch een of andere vorm van herhaling nodig en structuur kan je uit sommige materialen halen, of in een combinatie daarvan, of ook in sommige herhalingen. Persoonlijk idee maar, hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
            Ja, de leerkracht vond hem zelfs goed.
            Misschien kunnen jullie ook zeggen wat jullie er niet goed aan vinden zodat ik ervan kan leren??

Trouwens de opdracht was niet 'reflectie in het water', maar structuur en ritme. Ik heb enkel de foto hier zo genoemd.
            In de cursus die ik volg zou dit nog kunnen voor het thema licht, maar zeker niet voor structuur en ritme.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik vind het concept niet slecht hoor en we zijn hier om te leren.
              Als je dit nog eens doet kan je proberen om een volledig onderwerp, of toch een gedetailleerd deel ervan te laten reflecteren.
              Wat ik goed vind aan deze foto is het bandenspoor naast de plas en het donkere rond de plas. In deze foto had het qua structuur en ritme bv mooi geweest als je 3 bomen als reflectie had gevonden. Ik zie ook een 2e boom in de plas maar die staat iets verder en is te klein. Een beetje bewegen boven de plas en je ziet t spiegelbeeld zo veranderen
              Wat een dag, alles in schoonheid
              Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Working...
              X