Ik vond dit in een ander onderwerp, maar vond het interessant om het hier ook te plaatsen. Een handig tool om de lens en lcd schoon te maken. Kijk op www.lenspen.com
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lens cleanen
Collapse
X
-
Lens cleanen
Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
(Portretwebsite)Labels: Geen
-
-
-
Ik heb een spuitbus "power lens" waarmee alles op de lens zeer gemakkelijk kan schoongemaakt worden, zelfs vette vingers
voor alle duidelijkheid, die vette vingers waren niet van mij
maar van een voorbijganger waaraan ik gevraagd had om een foto van ons ( mijn vriendin en ik ) te nemen.
Comment
-
Originally posted by Paul Cobben
Ik vond dit in een ander onderwerp, maar vond het interessant om het hier ook te plaatsen. Een handig tool om de lens en lcd schoon te maken. Kijk op www.lenspen.com
zelfde lenspen is nu te koop bij " action shop " voor net geen 10 euro
Comment
-
-
Re: Lens cleanen
Hoe weet je eigenlijk of die microvezeldoekjes geen chemicalien bevatten?
Ik gebruik voor m'n bril al jaren zo'n doekjes van kruidvat, maar geen idee of deze eventueel lenscoatings zouden aantasten?
De doekjes werken perfect voor brillen trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prutske Bekijk berichtIk heb een spuitbus "power lens" waarmee alles op de lens zeer gemakkelijk kan schoongemaakt worden, zelfs vette vingers
voor alle duidelijkheid, die vette vingers waren niet van mij
maar van een voorbijganger waaraan ik gevraagd had om een foto van ons ( mijn vriendin en ik ) te nemen.
In welke zaken verkopen zij power lens ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pcwietDie brillendoekjes werken toch goed, niet? Beter dan een slip van je T-shirt (heb ik al kerels zien doen)
Oorspronkelijk geplaatst door TonioRoffo Bekijk berichtHoe weet je eigenlijk of die microvezeldoekjes geen chemicalien bevatten?
Ik gebruik voor m'n bril al jaren zo'n doekjes van kruidvat, maar geen idee of deze eventueel lenscoatings zouden aantasten?1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
Ik gebruik daarvoor een speciaal doekje van Canon, dat ik ooit eens gratis bij een bestelling gekregen heb.
Maar dat gebruik ik wel alleen maar voor de lens, niet voor de sensor....http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtIk gebruik daarvoor een speciaal doekje van Canon, dat ik ooit eens gratis bij een bestelling gekregen heb.
Maar dat gebruik ik wel alleen maar voor de lens, niet voor de sensor....1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
Comment