Na al een paar foto's te hebben genomen op een huwelijk , werd er mij gevraagd van een koppel die de foto's gezien had ook foto's te nemen van hun huwelijk...
(een 2e huwelijk voor beiden) ... stadhuis en feest ,koppel samen+ paar groepsfoto's.. ze zijn zich er van bewust dat ik dit niet professioneel doe en zeker niet in de aard van een prof kom! Maar daarvoor doe ik niet minder mijn best!
+
Ook heeft mijn tante gevraagd de foto's te nemen van mijn neeftje voor zijn plechtige communie.
Nu had ik wel een paar vraagjes...
Ik beschik over een canon eos 350d + SIGMA DC 18-200mm 1:3.5-6.3
Graag wat info over de instellingen om nog meer te kunnen halen uit die camera dan de tot nu toe auto functie.
Tips meer dan welkom!
(een 2e huwelijk voor beiden) ... stadhuis en feest ,koppel samen+ paar groepsfoto's.. ze zijn zich er van bewust dat ik dit niet professioneel doe en zeker niet in de aard van een prof kom! Maar daarvoor doe ik niet minder mijn best!
+
Ook heeft mijn tante gevraagd de foto's te nemen van mijn neeftje voor zijn plechtige communie.
Nu had ik wel een paar vraagjes...
Ik beschik over een canon eos 350d + SIGMA DC 18-200mm 1:3.5-6.3
Graag wat info over de instellingen om nog meer te kunnen halen uit die camera dan de tot nu toe auto functie.
Tips meer dan welkom!
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Comment