Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey iedereen een collega/vriend van mij heeft me net gevraagd of ik foto's wil maken van zijne kleine voor de prentjes van de communie. Heeft er iemand tips voor mij, en welk materiaal ik best gebruik.
Het zal waarschijnlijk buiten doorgaan met mooi weer.
Hey iedereen een collega/vriend van mij heeft me net gevraagd of ik geen foto's wil maken van zijne kleine voor de prentjes van de communie. Heeft er iemand tips voor mij, en welk materiaal ik best gebruik.
Het zal waarschijnlijk buiten doorgaan met mooi weer.
Waar heb je die tips voor nodig? Hij heeft je toch gevraagd of je GEEN foto's wil maken?
Ik zou zeggen gebruik een 600D met een 50mmf1,8 of op ietsje meer afstand een 100mm f2,8
Zet de kids bij voorbaat NIET in de zon maar net in de schaduw
Ga bij voorbaat op een licht bewolkte dag, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
'k heb er binnenkort ook een 4 tal te doen. leuk werken met die kids en hun mama's of papa's
bedankt daar ben ik wat mee se. Heb ze al gewaarschuwd dat ik niets kan beloven en ik men best zal doen en ze begrijpen het. Draait het niet uit kunnen ze nog steeds voor een prof gaan en anders zijn ze weer wat € uitgespaard.
Comment