Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zelf heb ik het gedaan door een borstelsteel te zetten (of iets anders) op de plaats waar je je zult plaatsen. Focus op de steel, op manueel overschakelen en dan staat het vast. Als je een kleine DOF verkiest is het wat spelen om op de exact goeie plaats te zitten, maar met een klein diafragma (groot getal) heb je wel wat speling.
Dit is hoe ik het deed. Ben benieuwd of er andere manieren zijn
Had zo eentje voor m'n oude D80. Ging nog redelijk ver en werkte op infrarood. Camera focuste en nam foto.
Je hebt de originele bakjes van Nikon, Canon etc.. (kosten pak meer) maar ook clonen die uiteraard even goed zijn. Had 7 euro betaald voor mijn Chinees exemplaar.
Comment