Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobist Lighting DVDs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Strobist Lighting DVDs

heb de dvd's ook net ontvangen en moet zeggen van degene die ik al gezien heb dat het voor mij erg de moeite is
    ge krijgt gewoon goesting om er gelijk mee te gaan experimenteren!

wat mij betreft: de betere koop!
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Hier intussen ook een setje ontvangen... (inclusief de 48 euro 'bonus'' )

't Worden een paar leuke avonden voor het scherm
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

ook zonet besteld

heb nu enkel maar een 430EX (canon), zal maar best al een 580EXII en nog een 430EX bijbestellen.

Maar die toestanden om een flitser op een statief te krijgen, waar hebben jullie dat besteld?

franky
        Fuji XPRO1

Comment

Ik heb alles bij Foto Rubens besteld maar de betere fotozaken hebben dit ook.
          Website: http://www.d-eye.be

Comment

Mijn allereerste spullen (2 lichte statiefjes, paraplu's, flits/parapluhouders...) kocht ik bij Konijnenberg. Later ook nog een licht Interfit statiefje bij Foto Rembrandt.

Daarna werd het wat serieuzer en wou ik verder investeren in degelijk materiaal dat wat langer meegaat, ook bij intensief gebruik.

Ik loop regelmatig langs bij Servix in Aartselaar (niet zo ver van bij mij), invoerder/groothandelaar van o.m. Elinchrom, Lastolite, PocketWizard, Manfrotto... Ze bedienen daar ook particulieren (maar zijn helaas niet open op zaterdag).

Kocht daar intussen een dubbel statief/paraplu/draagtas setje van Elinchrom, 2 Chimera softboxen met speedlight speedring, reflector + statief/houder, en de gebruikelijke Manfrotto clamps, spigots, enz. Opgelet: binnenstappen kan schadelijk zijn voor de beurs!

Servix verdeelt ook de DigiLight reeks van 'budget' flits- en studio-accessoires, waaronder enkele leuke (maar eerder prijzige) setjes voor hotshoe flash gebruikers. Die kan je niet bij henzelf kopen, maar wel bij de hier gebruikelijke fotowinkels in België - lijst op hun website.
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

UPS: deel x

Net een herinnering tot betaling van 48,29 EUR gekregen welke dus al bij levering werd betaald. Blijkbaar volharden ze in de boosheid want na littlewan is het nu aan mijn beurt.... Ik ga nu eens bellen en hen zeggen dat, indien ze deze praktijken blijven uitvoeren, de economische inspectie op de hoogte wordt gebracht.

Comment

Re: UPS: deel x

Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce Bekijk bericht
                Net een herinnering tot betaling van 48,29 EUR gekregen welke dus al bij levering werd betaald. Blijkbaar volharden ze in de boosheid want na littlewan is het nu aan mijn beurt.... Ik ga nu eens bellen en hen zeggen dat, indien ze deze praktijken blijven uitvoeren, de economische inspectie op de hoogte wordt gebracht.
                Ai, ben je zeker dat het een herinnering is?
                Ik heb eergisteren de factuur gekregen, en daarop stond nergens een bevestiging of vermelding dat de betaling voldaan was. Er staat wel op vermeld dat ik deze factuur onmiddelijk moest betalen... Toch maar even gebeld en in hun computers stond dat de betaling aan de deur gebeurd is en dat alles dus in orde was.
                De factuur is gewoon een copy voor mezelf.

Comment

Re: UPS: deel x

Hier hetzelfde, een factuur in de bus. Is gewoon de officiële factuur.
                  Je moet ze dus niet betalen. Wel gek dat er op die factuur staat dat ze onmiddellijk betaald dient te worden.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Ondertussen gebeld en idd, het is gewoon de officiële factuur. Waarom ze er dan opzetten dat deze onmiddellijk betaald dient te worden, zal steeds een vraag blijven...

Comment

Die opmerking heb ik hun ook aan de telefoon gegeven.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
                      X