Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobist Lighting DVDs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Strobist Lighting DVDs

een fotoclubvriend van me heeft deze dvd-set ook besteld. Kon aan de deur nog een keer 33 euro extra betalen aan de bezorger. Toch niet echt een leuke verrassing lijkt me
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      een fotoclubvriend van me heeft deze dvd-set ook besteld. Kon aan de deur nog een keer 33 euro extra betalen aan de bezorger. Toch niet echt een leuke verrassing lijkt me
      Ja inderdaad, ik kreeg net hetzelfde verhaal van iemand die ze bezorgd kreeg.
      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        Als je in de VS bestelt, kan je je aan taksen verwachten.

Comment

33 EUR taxen? Daarnet is mijn pakje toegekomen via UPS. 48,29 EUR kosten!!!
          Ik denk dat het de laatste keer is dat ik nog iets laat afkomen...
          Website: http://www.d-eye.be

Comment

Hier ook vandaag toegekomen en 48 euro kunnen opleggen aan douanetaxen e.d.

Comment

De mijne ook net gekregen en ook 48 euro mogen betalen

Comment

Daarnet zijn ze geleverd.
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Dat je zoiets niet kan downloaden snap ik nu echt niet...

T.

Comment

DVD's zijn regiovrij.
                    NTSC kan eerder het probleem zijn.
                    (PC speelt alles)

Comment

Al paar delen gekeken....
                      man,man die man kan het uitleggen.

Comment

Als ik het zo allemaal lees klinkt het mooi, maar $139 + s&h en dan nog eens 48 Euro extra aan de deur zijn ze dat allemaal waard ?

Ik bedoel in totaal ben je zo'n 150 Euro kwijt voordat je ze kan bekijken, is dat de moeite om ze te bestellen (blijkbaar zijn ze wel out of stock momenteel)

Ik snap trouwens niet dat jullie allemaal zo'n hoge kosten moeten betalen, laatst redelijke dure modelauto's binnengekregen uit de US, en maar 10 Euro kosten moeten betalen (en ja de invoice zat op de doos en is door 'Belgian Customs' gekomen, helemaal legaal hoor), was een vrij grote doos trouwens (enkele 1/18 modellen).

Volgens mij zit de manier van verzending er voor iets tussen, als je gewoon USPS kiest met tracking duurt het 5 werkdagen om van de US naar België te komen, zonder dure extra's.

Meestal als het een kleine doos is zijn er totaal geen kosten, maar als het een beetje doos is heb je prijs, nu veronderstel ik toch dat die dvd's in een redelijk klein doosje zitten ?

Twijfel een beetje om hier zoveel geld aan te geven moet ik toegeven...

Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          Als ik het zo allemaal lees klinkt het mooi, maar $139 + s&h en dan nog eens 48 Euro extra aan de deur zijn ze dat allemaal waard ?

Mark
                          Voor mij wel ...

Ik zag laatst een schaalmodel van een Volvo S40 T4 (heb daarmee enkele jaren geleden) voor $94.

$94 voor een "speelgoedautootje"

Iedereen moet voor zichzelf beslissen of ze het waard zijn, je krijgt er 8 dvd's voor in de plaats ... dat is €18,75 per dvd.
                          www.fotofolio.be

Comment

hmm, daarnet nog eens UPS aan de deur gekregen. Men beweert dat ik de 48euro extra nog niet betaald heb... De koerier spreekt frans, maar met mijn beste frans kwamen we er niet uit. Ik heb heeeeeeeeeel zeker betaald, maar nu komt hij vragen naar het betalingsbewijs dat ik niet gekregen heb. Ik had cash betaald dus kan ik niet op een andere manier bewijzen dat ik betaald heb. Hij zou morgen nog eens terug komen voor het geld. Maar ik weet zeker dat ik betaald heb, wat nu?! ik heb geen zin om nog eens 48 euro te betalen.

Comment

Is het niet zo dat ze het pakje niet mogen achterlaten zonder te betalen?
                              Dus moeten ze maar bewijzen dat je niet betaald hebt ipv dat jij moet bewijzen dat je betaald hebt. En jouw bewijs is dat je het pak hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                                Is het niet zo dat ze het pakje niet mogen achterlaten zonder te betalen?
                                Dus moeten ze maar bewijzen dat je niet betaald hebt ipv dat jij moet bewijzen dat je betaald hebt. En jouw bewijs is dat je het pak hebt.
                                Idd, jij hebt de DVD's en daarmee basta
                                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
                                X