Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PT04 faalt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PT04 faalt?

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Cactus V4
    Elinchrom Skyport
    Bowens Pulsar
    Pocket wizard

In stijgende prijs volgorde... en ik denk ook betrouwbaarheid

Hans
    Zet hier zeker maar de Alien bees tussen, ik heb ze en al verschillende mensen hebben ze van mij kunnen testen. (sommige personen hebben ze zelfs aangeschaft na testen) 100% betrouwbaar en pak goedkoper

Durf ze gerust naast de PW's zetten qua betrouwbaarheid!!

OT: wat verwacht je dan van rommel? dat ze perfect werken? Continu lees j eop diverse fora problemen met cactus, tja dan ben je meer dan gewaarschuwd. Cactus is goedkoop, maar na de rit duurkoop
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
      Zet hier zeker maar de Alien bees tussen, ik heb ze en al verschillende mensen hebben ze van mij kunnen testen. (sommige personen hebben ze zelfs aangeschaft na testen) 100% betrouwbaar en pak goedkoper

Durf ze gerust naast de PW's zetten qua betrouwbaarheid!!

OT: wat verwacht je dan van rommel? dat ze perfect werken? Continu lees j eop diverse fora problemen met cactus, tja dan ben je meer dan gewaarschuwd. Cactus is goedkoop, maar na de rit duurkoop
      Mijn werken perfect en indien ze niet zouden werken krijg je nieuwe, niet iedereen kan 100 euro betalen voor 1 trigger, nog eens 100 euro voor 1 receiver enz...
      www.carlwouters.com

Comment

Ik heb ook 1 setje PT-04 IS van 1 zender en 4 ontvangers via ebay winkel lilyrst gekocht, en ze werken allemaal zeer goed. Haal zonder problemen sync. speed van 1/250 sec.
        Voor die prijs kan je dus niet sukkelen.

Ben

Comment

Working...
        X