Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Beste allemaal,
Ben al jaren een bezoeker van urbex locaties. Nu ben ik op zoek naar de locatie van de Antarctica expeditie. Bestaat deze nog zo ja dan zou ik hem graag ruilen.
Kan iemand me hiermee helpen?
Dank
Kas
Beste allemaal,
Ben al jaren een bezoeker van urbex locaties. Nu ben ik op zoek naar de locatie van de Antarctica expeditie. Bestaat deze nog zo ja dan zou ik hem graag ruilen.
Dank
Kas
Beste allemaal,
Dank
Kas
Ik heb je een PB gestuurd.
Dit is GEEN urbexlocatie! De eigenaar, zoon van de laatste expeditieleider, woont er vlak bij. Vraag toelating, of blijf er weg.
Het ondoordacht ruilen door wannabe urbexers, zoals de "DutchUrbexExplorers" (mijn god, die naam alleen al doet mijn tenen krullen) van locaties, waarvan je duidelijk niet eens de achtergrond weet, is de reden dat de hele urbexhobby naar de ****** gaat.
Dit is GEEN urbexlocatie! De eigenaar, zoon van de laatste expeditieleider, woont er vlak bij. Vraag toelating, of blijf er weg.
Het ondoordacht ruilen door wannabe urbexers, zoals de "DutchUrbexExplorers" (mijn god, die naam alleen al doet mijn tenen krullen) van locaties, waarvan je duidelijk niet eens de achtergrond weet, is de reden dat de hele urbexhobby naar de ****** gaat.
Och och, komt weer zo ene..
Als je een locatie hebt en iemand erom vraagt dan reageer ik gerust op iemand. Jij weet niet wat wij wel of niet besproken hebben of over gepbt hebben.
En wat boeit een forumnaam met iets wat je wel of niet doet?
Ik zag maar niks meer hierop voor je op je zere trieste teentjes getrapt bent
Oorspronkelijk geplaatst door DutchUrbexExplorersBekijk bericht
Och och, komt weer zo ene..
Als je een locatie hebt en iemand erom vraagt dan reageer ik gerust op iemand. Jij weet niet wat wij wel of niet besproken hebben of over gepbt hebben.
En wat boeit een forumnaam met iets wat je wel of niet doet?
Ik zag maar niks meer hierop voor je op je zere trieste teentjes getrapt bent
Het is inderdaad oemzeep de Urbex scène! Het is niet meer dan ruilhandel tegenwoordig en dan liefst zoveel mogelijk locaties doen op een dag en direct rot slechte beelden plaatsen op sociale media. Echt triestig deze draad!
Het is inderdaad oemzeep de Urbex scène! Het is niet meer dan ruilhandel tegenwoordig en dan liefst zoveel mogelijk locaties doen op een dag en direct rot slechte beelden plaatsen op sociale media. Echt triestig deze draad!
Inderdaad... Check hun pagina maar eens. Spuuglelijke foto's van platgetrapte, gevandaliseerde kutlocaties. "Hoera! we hebben 100 likes". Waar blijven die marginalen toch onderuit kruipen?
Inderdaad... Check hun pagina maar eens. Spuuglelijke foto's van platgetrapte, gevandaliseerde kutlocaties. "Hoera! we hebben 100 likes". Waar blijven die marginalen toch onderuit kruipen?
Oorspronkelijk geplaatst door DutchUrbexExplorersBekijk bericht
pagina? dan weet jij toch meer als mij....
nooit gehad, ik doe niet aan social media...
Dat ik meer weet dan jij, staat als een paal boven water. Taalkennis, om maar eens wat te noemen...
Misschien toch maar eens je oor te luisteren leggen bij je companen. Jij doet misschien niet aan social media, maar iemand gebruikt alleszins deze naam op facebook: https://www.facebook.com/Dutchurbexexplorers/
Comment