Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ben op zoek achter nieuwe mooie locaties om eventueel te ruilen.
Zijn er die willen ruilen, of eventueel bereidt zijn om gewoon hints te geven naar een nieuwe mooie locatie stuur mij gerust een PM
Mijn foto's kan je bekijken op men instagram account kim_urbanexploring87
Ik heb zeer veel adressen van locaties, maar zoek liever iemand die mee op pad wilt.
Alleen is urbex toch niet zo gezellig vind ik
(lees: soms eng! haha)
Ik ben van Oost Vlaanderen.
Ik kan er natuurlijk ook wat te ruil geven, moest iemand er hebben die ik nog niet ken ofzo.
Laat maar weten, pm of hier.
Ik ben op zoek naar een paar locaties:
- Catmania
- La maison des angelots
- Maison Tirelire
- Maison des 3 freres
- Prison des hirondelles
- L'oeil de paon
- Maison l'enverse
- Doll house
- The hood
- Papierfabriek C
- Lady S
- House of hats
- Maison Play-Boy
- Chateau Laerdal
Ik heb een aantal nieuwe locaties om te ruilen eventueel.
Stuur ff een PM bij interesse
Ik ben op zoek naar de INGANG van The Bank (Job). Ik weet hem zijn, ik ben er al geweest maar toen iets over het hoofd gezien denk ik. Wil gerust een locatie hiervoor ruilen.
ik heb al enkele locaties bezocht en nog een lange lijst met locaties die ik zou willen bezoeken. Tot nu toe ging ik alleen op pad, maar het lijkt me veel gezelliger met een buddy die even gebeten is door urbex dan ik. Ikzelf ben van Vlaams-Brabant, maar mensen van andere provincies zijn uiteraard zeer welkom
Als je aan de voorzijde staat dan helemaal links in de hoek heb je een glazendeur. Die ga je door en dan door de gang via de achterdeur naar buiten. Rechtsaf en na een meter of 40 een klein wit muurtje over. langs de achterzijde kun je naar binnen.
2 weken geleden geweest. Aangezien je niet ongezien aan de voorkant de hekken over kunt. Ben ik via de helling naar beneden gegleden (linksachter het monument naar beneden en dan links aanhouden,dan kom je beneden goed uit). Omhoog komt het aan op je conditie🤣
Comment