Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Oorspronkelijk geplaatst door Industrial63 Bekijk bericht
    Tijdje niet op dit forum geweest , moet wel zeggen dat ik werkelijk met open mond heb zitten lezen in dit topic.......
    ja zucht. Ander onderwerp: mooie platen op je flickr (y)
    Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
    Website: Raym`s Fotosite

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Oorspronkelijk geplaatst door raym Bekijk bericht
      ja zucht. Ander onderwerp: mooie platen op je flickr (y)
      Ja, hé. Ray, het wereldje wordt steeds ziekelijker en ziekelijker. Tegenwoordig moet ik me al via privémail verantwoorden over wat ik doe met mijn eigen locaties, hoe ik ze vind en met wie ik ze wens te delen.
      Allee, verantwoorden is niet meteen het woord, scheldpartijen incasseren is veel beter uitgedrukt.

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oorspronkelijk geplaatst door raym Bekijk bericht
        ahh dan weet ik wie jij bent
        Geen probleem man, ik weet wat ik aan je heb en dat ik je kan vertrouwen.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Oorspronkelijk geplaatst door raym Bekijk bericht
          ja zucht. Ander onderwerp: mooie platen op je flickr (y)
          Dank je wel voor het compliment... Website trouwens ook net weer even aangepast...voor de geinteresseerden... http://www.burieddreams.nl/
          Gear:Canon EOS 5DMk4 , 11/24Canon , 24/105Canon and some other stuff. http://www.burieddreams.nl/ , https://www.flickr.com/photos/nintheu/albums

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Ja, hé. Ray, het wereldje wordt steeds ziekelijker en ziekelijker. Tegenwoordig moet ik me al via privémail verantwoorden over wat ik doe met mijn eigen locaties, hoe ik ze vind en met wie ik ze wens te delen.
            Allee, verantwoorden is niet meteen het woord, scheldpartijen incasseren is veel beter uitgedrukt.
            ohh, ik krijg altijd leuke mails: geef mij even het adres van die, die en die
            Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
            Website: Raym`s Fotosite

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Ook weggehaald.
              Last edited by opapol; 21 juni 2017, 08:29.

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Als er nog iemand wil ruilen, geef maar een seintje
                Ik ben vooral op zoek naar Monastere Skyrim / Chateau des muscles
                Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                  Bericht weg gehaald omwille van scheldpartijen op mijn privé mail
                  meen je? pfff
                  Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
                  Website: Raym`s Fotosite

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Heeft er iemand prison 1555 ?
                    zo ja miss kunne we dan ruilen...
                    stuur gerust een privé berichtje.
                    Alvast bedankt

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Wat is me dat hier allemaal zeg ��
                      http://www.waarisjan.be

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pietererkens Bekijk bericht
                        Goedemiddag Allen,

                        Al veel reacties gehad via Pm.. Dat is leuk! We hebben met z'n alle vaak de meest gangbare locaties (hetzelfde vaak). Echter ben ik op zoek naar 2 locaties:
                        Charbonnage du Rennard
                        Maison popeye.

                        Wie kan mij verblijden met 1/beide locatie(s)?
                        Uiteraard weer via Pm!

                        Morgen gaan we weer op pad naar Spa. Uitgebreid scala aan locaties. Ongeveer 6/7 stuks. Ben benieuwd!
                        ik kan dit

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Wilt er iemand locaties ruilen? Stuur dan een privéberichtje

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Ik doe 1.5 jaar aan urbex (niet zo lang dus). Ook al veel vragen gehad over locaties, of de vraag om mee te mogen gaan (wat ik eigl toffer vind dat gewoon delen).

                            Soms geef ik prachtige locaties aan iemand, en dan krijg je n slechte locatie terug, ofwel is ze al dicht of in heel slechte staat.

                            Urbex is wel om zeep dankzij een bepaalde app ...

                            Respect voor buren of discreet of stil zijn, is dikwijls ook ver te zoeken.

                            Dan zwijgen we nog over dieven of vandalen die de app ook gebruiken
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Ik doe 1.5 jaar aan urbex (niet zo lang dus). Ook al veel vragen gehad over locaties, of de vraag om mee te mogen gaan (wat ik eigl toffer vind dat gewoon delen).

                              Soms geef ik prachtige locaties aan iemand, en dan krijg je n slechte locatie terug, ofwel is ze al dicht of in heel slechte staat.

                              Urbex is wel om zeep dankzij een bepaalde app ...

                              Respect voor buren of discreet of stil zijn, is dikwijls ook ver te zoeken.

                              Dan zwijgen we nog over dieven of vandalen die de app ook gebruiken
                              App zegt me niks. Ik ben er zelf mee begonnen ergens in 2005 en ik heb heel het zaakje op de fles zien gaan in zoverre dat ik er een punt heb achter gezet, nu bijna 2 jaar geleden. Mijn enige uitzondering was CDC, samen met drie fotografen die ik erg bewonder. Maar dat is ook al weer meer dan een jaar geleden....
                              Maar idd, als ik hier die lijsten met locaties zie passeren dan zak mijn broek af.
                              Mijn ervaring is dat de meerderheid van de urbexers het echt niet zo nauw neemt met de "erecode", in kasten gaat rommelen, dingen versleept en in scene zet op de meest belachelijke manieren. Er zijn ook weinigen met een herkenbare, eigen stijl en nog minder die comments kunnen verdragen. Iedereen wil alleen maar fantastisch en subliem.

                              En een van de grote raadsel in mijn ogen is waarom de meeste urbexfoto's per sé radioactief moeten zijn. Afschuwelijk vind ik dat.

                              Nu, de werken in CDC zijn intussen een ruim jaar bezig en binnenkort is het bouwverlof, ik ga eens kijken voor een laatste bezoek (de mijne waren allemaal legaal, dit om bepaalde personen te vlug af te zijn).



                              Zo was het een dik jaar geleden, ze waren toen juist op de oude begraafplaats gestoten. Dus geen idee over de huidige staat.
                              Voor alle duidelijkheid : er staan nu time-lapse camera's en alarmsystemen en de lijst van fotografen is afgesloten, een PB heeft echt geen enkele zin want ook voor mij het het een slag in het duister.
                              Ik moet trouwens zelf nog eerst de sleutel krijgen :-)

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Ik heb de vrij nieuwe urbex locatie "laundry day" in de aanbieding om te ruilen (via pb)

                                Comment

                                Working...
                                X