Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ik zou ook graag weten hoe ik het moet zoeken op google ben al maanden bezig maar .............
of met iemand meegaan naar een gekende locatie en hoe ik juist moet zoeken of wat ik moet intyppen
Beste,
ik ben namelijk op zoek naar de locatie Maison V8 .
Heeft iemand deze locatie en zou die graag willen ruilen !
al vast bedankt !
mvg UrbexLokeren
Titel zeg het namelijk Not Done ik weet het maar ik doe het toch.
Ben een grote fan van Urbex, maar gezien mijn leeftijd en beperking kan ik niet klimmen en kruipen wat dus urbex heel moeilijk maakt, daarom stel ik hier de vraag.
Weet er iemand waar ik rustig foto's kan nemen van verlaten gebouwen. Ik geniet van de foto's die er gemaakt worden maar het zelf kunnen nemen is ietsjes specialer. Voor de duidelijkheid, ik ben een beginner en wil zeker geen schade aanbrengen of iets meebrengen dat is zeker ook NOT DONE! Ik wil ook dat er nog veel mensen kunnen genieten van deze plaatsen.
Daarom wil ik via deze weg toch de vraag durven stellen, ik begrijp ook dat er niet hevig gaat op gereageerd worden maar ik probeer het toch je kan me altijd via prive bericht de plaatsen melden.
Alvast bedankt voor het lezen en misschien tot vlug.
Dank u
SK68
Moderator Note: Samengevoegd met de grote topic over Urbex
Zou ook graag mee gaan van waar zijn jullie ik vindt urbex zo mooi. Al tijdje bezig met fotografie heb nog maar 3 locaties. Zou daar ook nu willen urbex op de plaat leggen vindt al die foto's zo mooi
Last edited by mn126; 22 januari 2018, 18:09.
Reden: 5schrijven
Ik ben op zoek naar een paar locaties:
- Villa Mistral
- Maison Simca
- Maison Joseph
- Ghost riders club
- Maison Hulst
- Maison V8 (uiteraard)
Ik heb een aantal nieuwe locaties om te ruilen eventueel.
Om 'Opapol' de moeite te besparen weer een discussie aan te gaan zal ik mijn lijst met mijn nieuwste locaties alleen tonen in een PB.
ik zou ook graag weten hoe ik het moet zoeken op google ben al maanden bezig maar .............
of met iemand meegaan naar een gekende locatie en hoe ik juist moet zoeken of wat ik moet intyppen
De laatste paar locaties heb ik gevonden door goed te kijken naar hints in foto's en in video's op youtube.
Zo heb ik bijvoorbeeld laatst een locatie gevonden door hoogbouw op de achtergrond.
Mochten we elkaar kunnen helpen door te ruilen kan je altijd een prive bericht sturen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar de locatie van Bavaria Cars/ Old Dreams, maar het lukt me niet om het te vinden... Heeft iemand hier de locatie?
Dit zijn de locaties die ik heb:
-Maison Alexia
-Orient Express
-Dr. Pepito
-Cemetery of Insane
-Verlaten Steenkoolmijn
-Fort De La Chartreuse
-Church Of Hesay
-Chateau Congo
-Chateau D’ah
-Halte Royal D’Ardenne
-Verlaten Kasteel.
Ik ben al een tijdje opzoek naar de locatie van Bavaria Cars/ Old Dreams, maar het lukt me niet om het te vinden... Heeft iemand hier de locatie?
Dit zijn de locaties die ik heb:
-Maison Alexia
-Orient Express
-Dr. Pepito
-Cemetery of Insane
-Verlaten Steenkoolmijn
-Fort De La Chartreuse
-Church Of Hesay
-Chateau Congo
-Chateau D’ah
-Halte Royal D’Ardenne
-Verlaten Kasteel.