Re: Uitwisselen urbex locaties!
ik weet die zijn maison elephant !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitwisselen urbex locaties!
Collapse
X
-
-
een goede dag frankdm.
ik heb eens een vraagje naar u toe ik weet dat je maison elephant aan het zoeken was in 2017 nu de vraag heb je de locatie en zou je deze willen delen of ruilen.
vriendelijke groeten davesan
Leave a comment:
-
Ik doe niet aan boerderijen en maisons
Leave a comment:
-
En ik heb farm LD. Er zijn echt niet veel urbexers die deze kennen. Ik durf zelfs zeggen : geen enkele. Drie keer geweest en twee keer overnacht. 2011, 2014 en 2018. Niks vernield, niks gestolen. DE ultieme urbexlocatie.
Leave a comment:
-
ik heb dokter pepito ! hahaa
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk berichtik wil uitwisellen
als je serieus ben erover mag je altijd sturen en nee ben geen beginner, nee je moet niet afkomen met noisy, chartreuse, kosmos, dadipark.....
Leave a comment:
-
ik heb ik m'n broek gescheten
Leave a comment:
-
Nog steeds op zoek naar plekjes in France
Heb een hoop locaties in France, Italie, Duitsland, Portugal en Belgie
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtNormaal gesproken reageer ik NOOIT meer op dit soort topics (ik heb te veel meegemaakt in dat wereldje) maar nu maak ik een uitzondering. Wat Urban Relics zegt klopt voor de volle 100%, het spijt me dat ik dit moet constateren. Urbex is een mooie en boeiende tak van de fotografie, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar de sfeer is al een hele tijd compleet verziekt. Laat me één voorbeeld geven : factory 2601 komt van mij, door een stom toeval heeft de slimmerik van dienst vergeten om het cijferslot door te draaien, vandaar de titel. OK ik deel dat met een heel select gezelschap dat ik meende te kunnen vertrouwen en wat gebeurde er ? Niet veel lang daarna stond de locatie in het plaatselijke krantje, het nummer van het slot incluis. Toen was het teveel voor deze korneel. Mijn uitzonderlijk laatste locatie was farm LD (zowat niemand kent die). Binnen de kortste keren kwamen ze binnen die vragen : "waar is dat ?". Toen ik zei dat ik dat voor mezelf wou houden was ik plots de grootste egoïst op deze aardkloot, bijhorende scheldpartijen inbegrepen. Ik was daar in 2011, 2014 en 2018. In farm LD was er in al die jaren NIKS veranderd, niks gepikt, niks vernield; the way things should go. En nu zwijg ik erover.
Wat een groter deel van het probleem is, zijn de 30 miljard YouTube video's van sensatiezoekers die dan worden bekeken door kinderen die vervolgens denken "wij hebben ook een verlaten ding ergens in onze buurt, laten we dit ook doen!" en er vervolgens een dierentuin van maken.
Natuurlijk zorgen sociale media er ook voor dat mensen wel al sneller een locatie herkennen en dat de bal zo aan het rollen gaat.
Leave a comment:
-
Normaal gesproken reageer ik NOOIT meer op dit soort topics (ik heb te veel meegemaakt in dat wereldje) maar nu maak ik een uitzondering. Wat Urban Relics zegt klopt voor de volle 100%, het spijt me dat ik dit moet constateren. Urbex is een mooie en boeiende tak van de fotografie, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar de sfeer is al een hele tijd compleet verziekt. Laat me één voorbeeld geven : factory 2601 komt van mij, door een stom toeval heeft de slimmerik van dienst vergeten om het cijferslot door te draaien, vandaar de titel. OK ik deel dat met een heel select gezelschap dat ik meende te kunnen vertrouwen en wat gebeurde er ? Niet veel lang daarna stond de locatie in het plaatselijke krantje, het nummer van het slot incluis. Toen was het teveel voor deze korneel. Mijn uitzonderlijk laatste locatie was farm LD (zowat niemand kent die). Binnen de kortste keren kwamen ze binnen die vragen : "waar is dat ?". Toen ik zei dat ik dat voor mezelf wou houden was ik plots de grootste egoïst op deze aardkloot, bijhorende scheldpartijen inbegrepen. Ik was daar in 2011, 2014 en 2018. In farm LD was er in al die jaren NIKS veranderd, niks gepikt, niks vernield; the way things should go. En nu zwijg ik erover.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Desmond Bekijk berichtMaison Stratego, Chateau Wolfenstein, Du Hasard, Du Valdor, Chartreuse, Manoir Des Plantes, Observatorium aan de overkant, Le Préventorium Pour Enfants de Dolhain, Lavoir et Carbonisage de Dolhain, Gensterbloem, Rochendaal, Chateau Cesar, Du Basil, Villa Vyle, Lost Skate, Ghostbus tunnel, Hotel Vatican, Maison Leo, VK Linden, Stella, The Apple, Maison Limmi, Maison Temmerman, Nottebohm, Home Pongo, Villa Leuven
Oorspronkelijk geplaatst door Desmond Bekijk berichtJe zou ze toch doodknuppelen de huftertjes die alles vernielen!
Ik hoopte via dit forum wat te leren van een ieder en wellicht wat locaties te delen
Leave a comment:
-
Hey, ik zou graag wat locaties ruilen. Ik ben op zoek naar:
België: Specifiek Mayday Mayday en Chapelle Skelet. Andere locaties eender waar in België zijn ook welkom.
Nederland: Geïnteresseerd in locaties niet verder dan Zuid-Holland.
Duitsland: Geïnteresseerd in locaties in Nordrhein-Westfalen.
Frankrijk: Geïnteresseerd in locaties gelegen in Nord-pas-de-Calais, Picardie, Normandië, Lorraine en specifiek Bretagne voor deze zomer.
Deze locaties heb ik:
België:
- Alla Italia
- Airbus Café
- Bank Job
- Blue Christ Church
- Chaudronnerie
- Charbonnage du Renard
- Château Des Muscles
- Château Wolfenstein
- Château Hohner
- Château Cinderella