Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Urbex4you
    reageerde
    Re: Uitwisselen urbex locaties!

Oorspronkelijk geplaatst door Josh04 Bekijk bericht
    Hoi iedereen, ik ben een beginner in urbex en ik zou nu dat het mooi weer wordt graag wat locaties bezoeken. Ikzelf ken alleen maar Doel, Du Basil en Kosmos. Ik heb al ondervonden dat jullie niet zomaar locaties doorgeven
    dat begrijp ik volledig ik zou het ook niet doen het risico op vandalisme is te groot. Alsnog zou ik graag willen vragen of iemand me kan helpen door een paar locaties door te sturen. Liefst zo groot en in tact mogelijk, maar die zijn waarschijnlijk
    top secret XD. alvast bedankt.
    Hey! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in Urbex. Je kunt ons benaderen op de instapagina Urbex4youuu, wij geven je hier meer informatie over de locaties!

Take nothing but pictures
    Urbex4you

Leave a comment:

• Josh04
    reageerde

bedankt voor de reactie opapol ik zal kijken om meer informatie over de locaties op te zoeken elk begin is iets.

Leave a comment:

• opapol
    reageerde

De grote zijn in een razend tempo aan het verdwijnen, en zeker de "intacte".

Op een of andere HD moeten al mijn KMZ's staan uit mijn actieve periode maar die zijn al 5 jaar niet meer update, ik ga niet de hier klassieke fout maken en praten over locaties die allang verleden tijd zijn. Ik volg het nog een beetje vanop de verre achtergrond en het spijt me te moeten constateren dat het serieus aan het afglijden is naar wat ik noem "immo urbex", of "inbraak-urbex".
    Ik zou je de streek rond Charleroi aanraden (denk dat de koeltorens er nog wel zullen staan, de centrale zal wel weg zijn), en fort Chartreuse zal er ook nog wel zijn (Luik).
    Brugge en Gent zijn compleet passé. In mijn ogen was ECVB (Gent) de allerbeste (afgebroken met uitzondering van de schouw en de generatorruimte) gevolgd door CDC (gerestaureerd))
    Het oude Brugse kerkhof (the skull) is er zeker nog, het hele vreemde kerkhofje in Doomkerke ook, de crypte van Laken moet er ook nog zijn.

Leave a comment:

• Josh04
    reageerde

Hoi iedereen, ik ben een beginner in urbex en ik zou nu dat het mooi weer wordt graag wat locaties bezoeken. Ikzelf ken alleen maar Doel, Du Basil en Kosmos. Ik heb al ondervonden dat jullie niet zomaar locaties doorgeven
    dat begrijp ik volledig ik zou het ook niet doen het risico op vandalisme is te groot. Alsnog zou ik graag willen vragen of iemand me kan helpen door een paar locaties door te sturen. Liefst zo groot en in tact mogelijk, maar die zijn waarschijnlijk
    top secret XD. alvast bedankt.

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Jesseyb Bekijk bericht
    S_nake89, ik zie dat u Lost Skate weet zijn en wou u graag contacteren maar dit lukt me niet. Is er eventueel een optie dat u contact opneemt met mij?
    Moderator Note: Ik heb zijn 'vlaggetjes' gecheckt en die staan toch open voor PBs?

Leave a comment:

• Jesseyb
    reageerde

S_nake89, ik zie dat u Lost Skate weet zijn en wou u graag contacteren maar dit lukt me niet. Is er eventueel een optie dat u contact opneemt met mij?

Leave a comment:

• Jesseyb
    reageerde

Hey Dolan, ik weet maison peinture liggen

Leave a comment:

• Dolan
    reageerde

Is er nog iemand die locaties wil ruilen, stuur me gerust een berichtje.

Leave a comment:

• S_nake89
    reageerde

Hey Dolan, ik heb je een privébericht gestuurd. We praten daar verder!

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Dolan Bekijk bericht
    Wil je ruilen? Is er hier iets waar ik je persoonlijk kan bereiken?
    Ons privéberichtensysteem? Klik op (blauwe) naam vd persoon die je wil bereiken, kies dan ‘privébericht’ en stel je vraag aan de persoon in kwestie. Kan altijd, tenzij de persoon in kwestie bepaalde opties heeft aangepast. Maar da’s dan reden genoeg om ‘m te mijden, zou ik zeggen.

Leave a comment:

• Dolan
    reageerde

Wil je ruilen? Is er hier iets waar ik je persoonlijk kan bereiken?

Leave a comment:

• S_nake89
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Dolan Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar:
    - Lost skate (ik weet in welke stad deze ligt maar heb em nog niet te pakken gekregen)
    - Bots bot
    - Ferme serenade
    - Maison des paintures
    - Maison de l'écureuil
    - Squirrel school
    In de aanbieding heb ik ook nog veel schone pareltjes.
    Lost skate weet ik zijn.

Leave a comment:

• S_nake89
    reageerde

Hey allemaal, ik ben samen met één van mijn beste vrienden een paar maanden geleden begonnen met het fotograferen van verlaten plekken. Ondertussen hebben we al wel wat locaties gevonden op eigen houtje. We hebben heel leuke locaties bezocht, maar ook locaties die al zodanig vervuild en vernield waren door de passage van mensen met verkeerde bedoelingen. Heel spijtig dit. Een voorbeeld hiervan was het sanatorium du Basil. Toen wij op locatie aankwamen, waren er zeker 2 à 3 groepen met hangjongeren die de plek aan het vernielen waren.

Zijn er nog locaties die jullie kunnen aanbevelen? Ik snap dat het niet vanzelfsprekend is dat jullie locaties delen. Zeker om bovenstaande problematiek te vermijden.

Er kan eventueel geruild worden met locaties.

Leave a comment:

• Leyke
    reageerde

Ow oke..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Leyke Bekijk bericht
    Heb geprobeerd een prive bericht te sturen maar dit lukt niet.. de optie om een bericht te sturen naar iemand die niet in contactenlijst staat zie ik ook nergens. Kan je mij een berichtje sturen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Moderator Note: Die optie is er ook niet bij het ‘normale’ berichtensysteem van BD. Ik zie wel -als Mod- dat ‘stoffel’ een bepaald vlaggetje in zijn profiel anders heeft staan dan de doorsnee gebruiker. Dat alleen zou er op moeten wijzen dat er s**** aan de knikker is.
    Last edited by LesC; 16 januari 2021, 18:42.

Leave a comment:

Working...
X