Re: Uitwisselen urbex locaties!
Gisteren Chateau Cinderella gedaan. Spijtig van de ravage dat er is aangericht maar zeker leuk om als 1ste te doen. Onze eerste Urbex plaats. Als beginnende urbexteam hebben deze het gemakkelijkste gevonden. Ondertussen de volgende ook al gevonden.
Iemand tips of ideeën hoe we sneller plaatsen kunnen vinden?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitwisselen urbex locaties!
Collapse
X
-
-
Ik ben nog op zoek naar wolfenstein binnenkort ga ik naar sanatorium du basil, fort la chatreusse en chateau cinderella. Ik zou graag wolfenstein ook willen bezoeken. Bij intresse zou ik deze kunnen doorsturen.
Leave a comment:
-
Oh wat zou ik die van chateau bambi graag willen weten ik ga binnenkort locaties bezoeken en zou dan eventueel info kunnen ruilen.Last edited by Urbexchibi; 11 juli 2020, 19:24.
Leave a comment:
-
.....Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:01.
Leave a comment:
-
Hallo, ik heb zelf ook nog een map online vol met locaties die ik wel wil delen voor nieuwe te leren kennen,
heb dingen zoals
Château de Neffe
Château Wolfenstein
Labo Ernage
Château de Viane
Villa Haista
en nog veel meer
alvast bedankt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk berichtverlaten is verlaten zo simpel is het
Ik zie het zo : de eerste is een inbreker, niemand laat zijn huis achter zonder het te sluiten. Diegene die iets meepakt is een dief. Iemand die ensceneert is een bedrieger.
In 2018 stond mijn huis 3 maanden leeg, het was dus verlaten; als ik je letterlijk neem geeft dat het recht om een koevoet te gebruiken, of wat ?
Ik heb genoeg geforceerde deuren en ingeslagen ramen gezien, geloof me maar...
Ik heb jarenlang in het wereldje gezeten (begonnen in 2005) en het is een vuile boel. Met het "heilige principe take nothing but" moet ik eens goed lachen, ik heb teveel gezien.
Let wel : ik ken veel mensen die te goeder trouw zijn, meestal zijn het ook de betere fotografen. Heel de urbexscene is kapot gegaan aan wat ik noem de kinderurbex.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtMaison De winter misschien ? Of tannerie Schotte ? Fôret ? Huize Vanneste ? Miranda/Noisy ? ECVB ? De Porre ? Steenbakkerij Z ? Manoir de la fleur ?
Soit, de gouden urbexjaren in België zijn voorbij, wat ik de laatste jaren zie passeren zijn privéhuizen die niks meer met verval hebben te maken, eerder met inbraak.Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:01.
Leave a comment:
-
Maison De winter misschien ? Of tannerie Schotte ? Fôret ? Huize Vanneste ? Miranda/Noisy ? ECVB ? De Porre ? Steenbakkerij Z ? Manoir de la fleur ?
Soit, de gouden urbexjaren in België zijn voorbij, wat ik de laatste jaren zie passeren zijn privéhuizen die niks meer met verval hebben te maken, eerder met inbraak.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door skanker3000 Bekijk berichtJooow iedereen,
Ik zoek naar mensen om mee te ruilen. Ik heb niet veel maar misschien iets.
Ik zoek naar plaatsen in België. Ik ben beginner en alle hulp is welkom.
Ik ben 17 jaar en woon in Leuven. Als iemand mij kan helpen, graag.Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:01.
Leave a comment:
-
.....Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:01.
Leave a comment:
-
Jooow iedereen,
Ik zoek naar mensen om mee te ruilen. Ik heb niet veel maar misschien iets.
Ik zoek naar plaatsen in België. Ik ben beginner en alle hulp is welkom.
Ik ben 17 jaar en woon in Leuven. Als iemand mij kan helpen, graag.
Leave a comment:
-
-
Moderator Note: Er is een oproep die tegen de huidige quarantaineregels ingaat verwijderd. Ook urbexers moeten zich aan de regels houden!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk berichtIs dat hier een urbex forum of ne gazettenwinkel ???Volgens mijn bescheiden mening is dit onderdeel bedoeld voor reisfotografie....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtModerator Warning: Stoffel urbex: jouw laatste drie posts zijn verwijderd. Om een beetje op elkaar te gaan zitten schelden, ga je beter op een ander.
Weet dat dit een waarschuwing is, en dat er bij een volgende waarschuwing een sanctie komt.Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:00.
Leave a comment:
-
Moderator Warning: Stoffel urbex: jouw laatste drie posts zijn verwijderd. Om een beetje op elkaar te gaan zitten schelden, ga je beter op een ander.
Weet dat dit een waarschuwing is, en dat er bij een volgende waarschuwing een sanctie komt.
Leave a comment:
Leave a comment: