Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Oorspronkelijk geplaatst door Hagartje Bekijk bericht
    In april met de madam naar Lanzarote.../
    me too

Sent from my iPad using Tapatalk
    Last edited by Heembeek; 24 maart 2015, 22:04.

Comment

• Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Aan de reisfotografen (vooral citytrippers) onder ons, ik zie graag jullie foto's op facebook of jullie website. Je mag me altijd een PB sturen met de link of je facebooknaam. Ik doe zo heel veel inspiratie op Mijn volgend reisje: Modestad Milaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik heb er wel lang mee gewacht. Het zal mijn eerste keer zijn, na 45 jaar samen waarvan 40 jaar gehuwd.
        Maar per jaar doen we nog enkele reizen samen hoor.
        Het is dus een probatie, maar wie weet smaakt het wel naar meer.
        Maar het zou al erg moeten gaan wanneer dit weekje ons huwelijk kapot maakt zeker .
        Ik ga al jaren regelmatig voor één tot vier weken alleen op reis en het komt onze, nu éénenveertigjarige, relatie ten goede. Het is soms wel heel leuk om eens alleen je ding te doen en te ervaren hoe leuk daarna thuiskomen ook weer is.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Na een weekje Schotland is het binnenkort tijd om het Zuiden van Ierland te ontdekken.
          Alle info is welkom.wat doen/niet doen?
          Is het mogelijk om vanuit 1 of 2 plaatsen wat te verkennen of raden jullie aan om in meerdere plaatsen te overnachten?

mvg
          Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
          schitterende maltwhisky op de kast

Comment

Hoi,

Wij gaan eind september een weekje naar Malta 😜

Comment

Eind juli, eerste week augustus richting Trentino. Ook de eerste keer dat ik een spiegelreflexcamera meedoe. Dus hints en tips zijn welkom. Ben eventueel aan het twijfelen om een statief aan te kopen zodat ik landschapsfoto's kan nemen, maar aan het twijfelen aangezien het toch terug iets extra's is dat ik moet meedragen. Doen meestal toch bergtochten/wandeltochten en de hond is er voor de eerste keer bij.
              https://500px.com/elke_braet
              https://www.facebook.com/AllNaturePhoto/
              http://allnaturephotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk bericht
                Eind juli, eerste week augustus richting Trentino. Ook de eerste keer dat ik een spiegelreflexcamera meedoe. Dus hints en tips zijn welkom. Ben eventueel aan het twijfelen om een statief aan te kopen zodat ik landschapsfoto's kan nemen, maar aan het twijfelen aangezien het toch terug iets extra's is dat ik moet meedragen. Doen meestal toch bergtochten/wandeltochten en de hond is er voor de eerste keer bij.
                Waarom denk je absoluut een statief nodig te hebben voor landschapsfotografie ??
                Persoonlijk heb ik nog nooit een statief gebruikt voor een landschapsfoto, tenzij die paar keer wanneer ik met lange sluitertijden werk om bvb een waterval/riviertje enz. melkachtig weer te geven.
                Je kan natuurlijk ELKE foto maken met je toestel op een statief, de vraag is echter 'is het écht nodig'.
                Wanneer je, zoals je schrijft veel bergtochten/wandeltochten gaat maken, dan zou ik het wel weten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                  Waarom denk je absoluut een statief nodig te hebben voor landschapsfotografie ??
                  Persoonlijk heb ik nog nooit een statief gebruikt voor een landschapsfoto, tenzij die paar keer wanneer ik met lange sluitertijden werk om bvb een waterval/riviertje enz. melkachtig weer te geven.
                  Je kan natuurlijk ELKE foto maken met je toestel op een statief, de vraag is echter 'is het écht nodig'.
                  Wanneer je, zoals je schrijft veel bergtochten/wandeltochten gaat maken, dan zou ik het wel weten .
                  Da's ook de reden waarom ik zou opteren voor geen statief . Maar heb van de meeste al gehoord dat je voor echt scherpe landschapsfoto's toch een statief nodig hebt. Tenzij ik natuurlijk volledig mis ben.
                  https://500px.com/elke_braet
                  https://www.facebook.com/AllNaturePhoto/
                  http://allnaturephotography.be

Comment

5 weken nieuw-zeeland, vorig heb ik een maand ijsland gedaan (wat een fotoparadijs!)
                    Canon 50D - Batterijgrip - Canon 24-70L f2.8 - Canon 70-200L f2.8 - Tokina 11-16 f2.8 - Speedlite 580EX

Comment

Voor ons wordt het dit jaar een weekje Berlijn.
                      Volgend jaar wss terug naar de USA...
                      http://markwijnants.zenfolio.com/
                      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

IJsland is mijn bestemming

Comment

Frankrijk - zuid Ardeche met sleurhut. genieten van du pain, du vin en al het andere.
                          en af en toe eens een fotootje schieten.

grts Rexy
                          Gino
                          Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk bericht
                            Da's ook de reden waarom ik zou opteren voor geen statief . Maar heb van de meeste al gehoord dat je voor echt scherpe landschapsfoto's toch een statief nodig hebt. Tenzij ik natuurlijk volledig mis ben.
                            overdag met een korte sluitertijd is er toch geen probleem om ze scherp te nemen.
                            als je meerdere foto's wil samenvoegen ofzo is het een ander verhaal, hoewel met wat opletten hoe je beweegt je bv een pano zonder probleem maakt.

Comment

Cyprus 14 d. en Corsica 14 d. zijn al achter de rug. Nu volgende week een weekje Cotentin, dan einde juni een midweek Texel, en dan een paar maanden "rust" wegens overal te druk in het hoogseizoen .
                              Voor september ligt er nog niks vast, daarvoor hebben we nog even tijd om te beslissen.
                              Normaal gezien wordt het waarschijnlijk weer een bestemming ergens in Frankrijk zoals we reeds jaaaaren doen, maar het kan deze keer evengoed Cornwall worden, omdat dit al een tijdje kriebelt.
                              Zoals je ziet een beetje voor elk wat wils.

Comment

Schotland: Fort William en Isle of Skye

Comment

Working...
                                X