Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wij vertrekken op 30 augustus voor een rondreis door West USA.
Enkele hoogtepunten: San Fransisco - Los Angeles - Las Vegas - Lake Tahoe - Craters of the Moon - Yellowstone - Arches - Bryce Canyon - Grand Canyon
We kijken er al een tijdje naar uit.
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
IJsland met potige 4x4. We doen alvast een paar offroadbestemmingen samen met IJslandse vrienden, heel exclusief.
Ditmaal sterk de nadruk op het binnenland en het Noordoosten. Het Westen, Zuidwesten en Noordwesten horen er deze keer niet bij (met 6 weken in mijn ogen te weinig tijd).
Thema van dit jaar : warme bronnen.
Leuk om te weten is dat ik met een BD-lid op de boot ga zitten, nietwaar Ronald ?
Helaas is zes weken voor mij niet toegestaan. Drie weken is de max die ik vrij mocht krijgen. Wanneer ben jij daar? Wij zijn in de tweede helft van juni.
Als het ons lukt een paar dagen Tromso (laatste winter om min of meer gegarandeerd aurora te zien voor de zonneactiviteit afneemt) en hopelijk nog eens "Down under" (Tasmanie). De planning daarvoor moet nog beginnen.
zopas geboekt, voor de eerste keer, in september 2 weken Java met aansluitend 1 week Sulawesi......
tips altijd welkom , moet niet altijd de plat getreden toeristenpaden zijn
zopas geboekt, voor de eerste keer, in september 2 weken Java met aansluitend 1 week Sulawesi......
tips altijd welkom , moet niet altijd de plat getreden toeristenpaden zijn
Comment